ריב הדוגמניות: קארין דונסקי תובעת דיבה מניקול הלפרין בגין ראיון עיתונאי

הלפרין זכתה ב-1989 בתחרות "מלכת היופי", בה שימשה דונסקי כמדריכת הדוגמניות ; לטענת דונסקי, בראיון שהעניקה באחרונה הלפרין למוסף "7 ימים" של "ידיעת אחרונות", היא השתלחה בה במזיד כדי להשחיר את פניה

ריב הדוגמניות: דוגמנית-העל לשעבר קארין דונסקי הגישה לבית משפט השלום בתל-אביב תביעת דיבה בסך 100 אלף שקל נגד מלכת היופי בדימוס, ניקול הלפרין, בגין דברים שאמרה עליה בראיון עיתונאי.

באמצעות עו"ד משה זינגל טוענת דונסקי כי היא משמשת כסמל, דוגמה ומודל לחיקוי לדוגמניות בארץ. ב-2002 הוענק לה פרס "מפעל חיים" באוסקר האופנה הישראלי, ובאחרונה נבחרה ע"י "מעריב" לאייקון הסטייל הישראלי הגדול של כל הזמנים.

הלפרין זכתה בשנת 89' בתחרות "מלכת היופי", בה שימשה דונסקי כמדריכת הדוגמניות. לטענת דונסקי, בראיון שהעניקה באחרונה הלפרין למוסף "7 ימים" של "ידיעת אחרונות", היא השתלחה בה במזיד כדי להשחיר את פניה.

בעיקר מכוונת דונסקי לדברים הללו שאמרה הלפרין: "בכל פעם שהייתי עולה על המסלול קארין דונסקי היתה מעליבה אותי, ומסבירה לי שלדעתה אני מגושמת וקשת תנועה. היא הציגה אותי כדוגמה לאיך לא להיות, תיארה את הבעיות שלי לפני כולן והסבירה איך אני צריכה לפתור אותן. היא גם דאגה ליידע את השופטים שלדעתה אני לא מתאימה לתחרות, כי אין לי סטייל ואני לא יודעת לעמוד".

דונסקי טוענת שלמרות שהמאמצים הרבים שהשקיעה בהלפרין נשאו פרי בהכתרתה, "מצאה הלפרין לנכון לאחר כ-20 שנה (!) להוציא את דיבתה בצורה מכוערת ובלתי ראויה, תוך הצגתה כמי שלא רק שפגעה בה והעליבה אותה ברבים, אלא אף פעלה נגדה מאחורי גבה אצל שופטי התחרות".

בתביעה נטען, שמדובר ב"טענות שווא שנועדו לערער על יושרתה המקצועית של דונסקי ואף לפגוע באמינותה ובתדמיתה, דבר המחבל במיוחד במעמדה כ'אייקון' של עולם הדוגמנות, היופי והאופנה ומציג אותה כחטטנית קטנה ובלתי אמינה העוסקת בתככים ובקנוניות, ומסיתה את השופטים לעסוק באינטריגות".

פרקליטה של הלפרין, עו"ד רם אפרתי, מסר: "התביעה חסרת בסיס ונגיב בבית המשפט". (ת.א. 31379/08).