ועידת תקשורת ונתח שוק 2008

יום ב' 14 ביולי, מלון דויד אינטרקונטיננטל ; להרשמה לוועידה לחץ כאן

תפיסה חדשה הולכת ומתפתחת בעולם התקשורת: גבולות משתנים, מציאויות חדשות מתפתחות ונולדים דפוסי התנהגות צרכנית חדשים. אנו עדים לשבירת הגבולות בין עולמות התקשורת - הסלולר, האינטרנט, פרסום שיווק ועוד.

גלובס ייסדה ועידה חדשה אשר תציג את המגמה המובילה Cross Platform Strategy אשר לה שלושה מוקדים:

1. שיווק: פלטפורמה אחת מקדמת את השנייה.
2. תוכן: זרימה של תוכן מפלטפורמה אחת לשנייה.
3. הצרכן: דפוסי התנהגות הצרכנים.

הוועידה, שזו השנה הראשונה לקיומה, שמה לה למטרה להפוך לחוד החנית של שוק רחב זה. הוועידה תכלול את כל הנושאים הכלולים בשוק תקשורת מפותח, מתקדם, חדשני וגלובלי ותייצר מפגשי דיון ונטוורקינג.

הוועידה תתרכז בכל אחד מהתחומים החל מהתקשורת דרך הפרסום, האינטרנט וכו' ותדון בהשפעות, והמגמות, תוך ניתוח כל תחום על רקע ההתפתחויות הייחודיות לו. הדיונים יתייחסו לשינויים העתידיים, ויכוונו לניתוח ולהצגת מודלים חדשים בתחומים השונים.

לאתר הוועידה