רשמית: יותם הלפרין חתם באולימפיאקוס

החוזה הוא לשלוש שנים במהלכן אמור הגארד להשתכר כ-4.5 מיליון דולר ; מכבי ת"א תזכה מהיוונים לפיצוי כספי עבור השחקן, שנאמד בכ-950 אלף דולר

יותם הלפרין חתם היום (רביעי) רשמית באולימפיאקוס. הגארד הישראלי סגר סופית את כל תנאי חוזהו בקבוצה היוונית, ומחר ייצא לאתונה לעבור בדיקות רפואיות. החוזה הוא לשלוש שנים במהלכן אמור הלפרין להשתכר כ-4.5 מיליון דולר. מכבי ת"א תזכה מהיוונים לפיצוי כספי עבור השחקן, שנאמד בכ-950 אלף דולר.

הלפרין מצטרף לסגל חלומות שבונה הקבוצה העשירה באירופה. מלבדו יגיעו גם ניקולה וויצ'יץ', תיאודורוס פאפאלוקאס וזוראן ארצג לקבוצה של פניוטיס יאנאקיס. לאחרונה ניסתה אולימפיאקוס לשכנע את אנתוני פארקר להגיע בחוזה עתק של 8 מיליון דולר לעונה, אולם השחקן הצהיר כי לא ימהר לעזוב את טורונטו.

"גדלתי במכבי מגיל 7, זה הבית שלי", אמר הלפרין. "היו לי רגעים קשים ושמחים. הלב שלי שייך למכבי, אבל כעת אני שחקן של אולימפיאקוס ואני נרגש ומפוקס בקבוצה החדשה שלי".

אולימפיאקוס תהיה תחנתו השנייה של הגארד באירופה אחרי עונה מוצלחת באולימפיה לובליאנה הסלובנית ב-2005/06. "ידעתי שיום אחד אשחק באולימפיאקוס, זה חלום שהתגשם. בחרתי בקבוצה הזו משתי סיבות: קודם כל האוהדים המדהימים ושנית כל המאמן ינאקיס. זה מאוד חשב לשחק תחת מאמן גדול כזה".

על הסגל המרשים הנבנה בפיראוס אמר: "יש לנו כבר שחקנים נהדרים, אני מאוד שמח לשחק שוב עם וויצ'יץ'. על פאפאלוקאס לא צריך לומר הרבה, הוא יהיה המנהיג שלנו. גריר ושחורציאניטיס גם שחקנים טובים מאוד. אני מאמין בקבוצה הזו, אבל נצטרך להתקדם צעד אחרי צעד. יש לנו עוד הרבה על מה לעבוד".

על הדרבי הסוער המחכה לו אמר הלפרין: "כל אירופה יודעת כמה גדולים המשחקים נגד פנאתינייקוס. אנחנו רוצים לזכות באליפות, אבל פאו קבוצה חזקה וגדולה מאוד".