HOT מורידה את ערוץ AXN: תעלה ערוץ חדש בהפקת דורי מדיה

עלותו של הערוץ החדש, שיתמחה גם הוא בסדרות אקשן, תהיה נמוכה באופן משמעותי מעלויות ערוץ AXN

דורי מדיה ממשיכה להדק את שיתוף-הפעולה עם HOT : דורי מדיה, באמצעות חברת ספייק שבבעלותה, תהיה זו שתפיק עבור חברת הכבלים HOT ערוץ שיהווה אלטרנטיבה לערוץ AXN. ביום חמישי האחרון הודיעה HOT על סיום ההתקשרות בינה לבין AXN ועל כך שהחל מחודש נובמבר יסיים הערוץ את שידוריו ב-HOT. ל"גלובס" נודע כי בסוף השבוע התקבלו ב-HOT פניות מלקוחות אשר הלינו על כוונת חברת הכבלים להוריד את הערוץ, ובמקביל החלה להתגבש עצומה כנגד המהלך גם באינטרנט.

באשר לתלונות שהגיעו למוקד שירות הלקוחות של החברה נמסר מ-HOT, כי "לא היה ולא נברא".

הבוקר (א') מיהרה HOT להרגיע את קהל הצופים של ערוץ האקשן ולהודיע על עלייתו של ערוץ אקשן חדש, HOT XTRA ACTION, שיעלה כאמור על-ידי דורי מדיה ספייק. עלותו של הערוץ החדש שיעלה בנובמבר ויתמחה בסדרות מקטגוריית האקשן תהיה נמוכה משמעותית מעלויות ערוץ AXN עבור HOT.

ערוץ AXN נחשב לאחר מערוצי הנישה של HOT הנצפים ביותר וניתן למצוא אותו בדרך קבע ברשימות הערוצים המובילים של HOT מבחינת שיעורי צפייה. הערוץ מלווה את שידורי חברת הכבלים מיום שידוריה הראשון והינו ערוץ אקשן שמשודר באופן בלעדי ללקוחות HOT. הערוץ משדר סדרות אקשן, הרפתקאות, מדע בידיוני וריאליטי מכל העולם. ערוץ AXN ישראל מנוהל, מתוכנן, מופק ומשודר בישראל במיוחד עבור קהל הצופים הישראלי ומהווה חלק ממותג בינלאומי הנצפה בכ-46 מדינות.

החתימה על העלאת הערוץ החדש מחזקת את מעמדה של דורי מדיה ספייק שממשיכה למצב את עצמה כספיקת התוכן המרכזית של HOT בתחומי הסדרות והסרטים. מנהלת הערוצים הללו היא קלייר אלבז ששימשה במשך שנים כמנהלת הרכש של ICP, חברה התוכן בזמנו של HOT. עם פרישתה הקימה אלבז את חברת ספייק טי.וי שהתמזגה לאחר מכן עם דורי מדיה.