"אסיף" - מקום לשישי בערב

מקום שנפתח לפני שנה על ידי פורשי המוסד הותיק "אורנה ואלה" ; ביסטרו קטן ובהיר, בעיצוב נעים ומזמין, והכי כדאי לשבת במרפסת הנעימה לעת ערב

אסיף הוא מקום קטן שנפתח לפני שנה על ידי פורשי המוסד הותיק "אורנה ואלה". הביסטרו קטן ובהיר, העיצוב נעים ומזמין, והכי כדאי לשבת במרפסת הנעימה לעת ערב, אז מלטפת רוח נעימה את הבתים היפים והמשוחזרים של תל-אביב, שבקרוב תחגוג מאה.

ליושבים בחוץ או בפנים, כדאי לפצוח את הערב עם יין לבן ופירותי ולעיין בתפריט הקיץ החדש, המציע מנות בסגנון ביסטרו, ממיטב חומרי הגלם העונתיים. לפתיח מקבלים שלושה סוגי לחמים - לחמניות סלק מקוריות וארגמניות, לחם אגוזים ופוקצ'ה מהבילה ולוהטת עם פנכת שמן וחמאה. מנות ראשונות מומלצות הן: מרק עגבניות צהובות קר או סלט אסיף העונה, הכולל פלחי צנוניות אדומות, קולורבי וזוקיני משני צבעים בתיבול רענן.

לתפריט הקיץ החדש של המסעדה יתווספו בקרוב גם מנות חדשות של מרק מלון כתום עם גריסיני ופרושוטו, רביולי בצלים ירוקים ביוגורט, חמאה ופפריקה מעושנת ודפי פסטה טרייה תוצרת בית עם ריקוטה, זוקיני, עגבניות, צנוברים וזעתר. במנות העיקריות יש מבחר של פסטות, דגים, פירות ים ומנות בשר - כולן עם "טוויסט" יצירתי. קונפי שוק ברווז עם חזה צלוי עם שפצלק (בצקניות) היא מנה כבדה יחסית לקיץ, אם כי שווה להמתין לערב כדי לאכול את בשר הברווז, שעורו שחום ופריך. פפרדלה תוצרת בית עם תבשיל טלה ופרמז'ן אף היא מנה טובה מז'אנר הבישול הארוך, אך טובה מאוד מסוגה.

למי שחפץ במנות קלילות יותר יש פילה דג עם ירקות, פירה תפוחי אדמה ובזיליקום, וכדורי בשר טלה עם אוכמניות וקוסקוס. לקינוחים מוצעות מנות כמו מוס שוקולד עם מקל סבא, סברינה עם קרם פטיסייר ורוטב פטל, עוגת גבינה עם מייפל ואגוזי מלך וסלט פירות עם ריזוטו תפוז ובזיליקום. תל-אביב מעולם לא נראתה יפה יותר.

אסיף, לילנבלום 18, תל-אביב, טלפון: 5165198-03