דיסק חברתי חדש: "לשם שינוי - שירים לסדר היום"

האמנים וחברות התקליטים המשתתפים באוסף תרמו את שיריהם לטובת הפרויקט. הרווחים ממכירת הדיסקים יועברו לקרן החדשה לישראל, המייסדת של שתיל, למען המשך תמיכה בארגוני השינוי החברתי בארץ

דיסק אוסף ראשון מסוגו המשלב מוזיקה וביקורת חברתית יוצא לאור על-ידי ארגון 'שתיל' - שירותי תמיכה וייעוץ לארגונים לשינוי חברתי בישראל,

במסגרת האירועים לציון 25 שנה להקמתו. דיסק האוסף, הכולל שירים בעברית, ערבית ובאנגלית, מקבץ את מיטב אמני ישראל ובהם: דיוויד ברוזה, הדג נחש, חוה אלברשטיין, אמל מורקוס, דן תורן, ואביב גפן. השירים עוסקים בהיבטים שונים של המצב החברתי בישראל מתוך רצון להעלותם לתודעה ולקרוא לשינוי. בין השאר עוסקים השירים בביקורת על הקשר בין שלטון להון, ביחס החברה הישראלית לעולה החדש, לעובד הזר ולשונה, בהרס הסביבה; בביקורת על תרבות הצריכה, במחאה כנגד הכיבוש והמלחמות, וביחס לנשים ולמעמדן.

כל האמנים וחברות התקליטים המשתתפים באוסף תרמו את שיריהם לטובת הפרויקט. הרווחים ממכירת הדיסקים יועברו לקרן החדשה לישראל, המייסדת של שתיל, למען המשך תמיכה בארגוני השינוי החברתי בארץ.

לדברי הדס איתן, עורכת ומפיקת הדיסק,"נוצר כאן אוסף מרגש ומעורר מחשבה של שירים אשר עוסקים כולם במבט ביקורתי על החברה, תוך רצון לשנות. אנו רואים באוסף הזדמנות חשובה לקידום הנושאים שבהם עוסק שתיל, בדרך אחרת - דרך המוזיקה, התרבות והאמנות, ומאמינים כי ליצירה התרבותית בכלל ולמוזיקה בפרט יש כוח של ממש להשפיע, לשנות ולהעלות נושאים בעלי משמעות לתודעה הציבורית, מתוך אמונה אמיתית ביכולת לפעול לטובת עתיד טוב יותר של החברה הישראלית".