תענוגות בשרים

מסעדת "עב בשר" באזור התעשיה בנתניה, מצטיינת בעיצוב מודרני "הייטקי" ועודה מצליחה לשדר אינטימיות ומשפחתיות

אזור התעשייה של נתניה דרום (פולג) מאיים לחטוף את הכתר הקולינרי מעמיתו בהרצליה פיתוח. לאחרונה, בין שלל המסעדות שנחנכו באזור, נפתחה מסעדת בשרים חדשה - עב בשר. המסעדה מתאימה אמנם לארוחת עסקיות של צהריים, אך בערב שישי תהלום היטב משפחות גדולות עם ילדים רעבים וגם זוגות החפצים לחגוג אירוע מיוחד.

המסעדה מצטיינת בעיצוב מודרני כמעט "היי-טקי", אבל מצליחה לשדר אינטימיות ומשפחתיות. על הקירות אוסף תמונות משפחתי של בעלי המקום, בין המדפים ספרים ואביזרים ישנים משוק הפשפשים וברקע מוזיקה עברית בטעם של פעם. גם התפריט מעוצב כאלבום תמונות משפחתי, ובין התלבטות בין אנטרקוט "עב בשר" לבין פילה נימוח, תוכלו לדפדף בין התמונות הנוסטלגיות בשחור-לבן. ראשונות מומלצות הן: קוביות סביצ'ה סלמון מתובלות בבצל וכוסברה, פרוסות דקיקות של קרפצ'יו מיושן עם בלסמי וטוסטונים, ולמי שלא יכול בלי - חציל קלוי עם טחינה ירוקה וסלסה פיקנטית.

בעיקריות מוצעים מגוון של בשרים, פרגיות ומנות ילדים, אבל כדאי להתרכז בנתח אנטרקוט בגריל מפרות Black Angus, שרעו בעבר בנחת בערבות ארגנטינה. הנתח בגודל 300 גרם מגיע צלוי מבחוץ ואדמדם כרצונכם מבפנים, מלווה בצ'ימיצ'ורי טעים ובפלחי תפוחי אדמה בתנור. לאמיצים יש נתח "עב בשר" בן 500 גרם ולכל השאר - קבב טלה עסיסי, צלעות טלה ומנות נוספות מהגריל. תפריט היין ראוי לציון ציוני ומורכב מיינות ישראלים בלבד, והקינוחים, כמו קרם ברולה סמי פרדו בעלי פילו, עשירים וטובים.

עב בשר, המחשב 1, אזור התעשייה פולג, נתניה, טלפון 8859599-09