בעלי רשתות ההנעלה ALDO ו-SPRING, סם נזרי, פותח רשת חדשה לאקססורייז, תחת השם "ALDO אקססורייז". כך נודע ל"גלובס". מדובר ברשת של ALDO העולמית הכוללת היום 350 חנויות ברחבי העולם. כלל המוצרים שימכרו ברשת הינם יבוא מהחברה העולמית.
עד סוף השנה הנוכחית יפתחו שתי חנויות ראשונות ברשת, בתל-אביב ובחיפה, ואילו במהלך שנת 2009 יפתחו 4 סניפים נוספים. הרשת תאופיין בסניפים קטנים, בגודל של 50-60 מ"ר כל אחד. היקף ההשקעה בהקמת כל סניף עומד על 450 אלף שקל והפדיון הצפוי הוא 1.8-2.4 מיליון שקל לסניף לשנה, לא כולל מע"מ.
כבר היום מוכרת קבוצת ALDO מוצרי אקססורייז של הרשת העולמית, במסגרת רשתות ההנעלה ALDO ו-SPRING. לדברי נזרי, את ההחלטה לפתוח רשת נפרדת לאקססורייז הוא קיבל לאחר שמכירות האקססורייז ברשתות ההנעלה נחלו הצלחה והן מהוות היום כ-10% מכלל המכירות של שתי הרשתות יחד.
בנוסף, בכוונתו של נזרי להרחיב באופן מואץ את פריסת הרשתות ALDO ו-SPRING. המותג ALDO הפונה לגילאי 20-50, נוסד בקנדה ב-1972. לדברי נזרי, המותג פעיל היום עם 1,400 סניפים ברחבי העולם. בארץ מונה רשת ALDO 24 סניפים.
המותג SPRING, אף הוא מבית ALDO, הוא מותג זול יותר וצעיר יותר הפונה לגילאי 15-35. לדברי נזרי, המותג פעיל היום עם 1,550 סניפים ברחבי העולם. בארץ מונה רשת SPRING 12 סניפים. כל סניפי שתי הרשתות נמצאים בבעלות מלאה של נזרי.
היקף המכירות השנתי של שני המותגים עומד על כ-100 מיליון שקל. לדברי נזרי, בכוונת החברה להרחיב את פריסת שתי הרשתות במקביל כך שיגיעו ב-2010 ל-60 סניפים. עד סוף השנה הנוכחית יפתחו 6 סניפים של שתי הרשתות בקניון כפר סבא, קניון נהריה ובשדרה השביעית בבאר-שבע. החברה מנהלת בימים אלה מו"מ לפתיחת 6 חנויות נוספות בשנת 2009. היקף ההשקעה בפתיחת כל סניף עומד על 750 אלף שקל. *
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.