מזל דגים

מהתפריט של מיאגי יוכלו ליהנות גם אלה שמתחילים את דרכם בעולם הסושי וגם מי שמורגל בדגים נאים

מרכז יכין החדש שבאזור התעשייה פולג, הוקם כדי לתת מענה בידורי/קולינרי לתושבי האזור, ומציע מבחר נאה של מסעדות ההולמות כמעט כל כיס וחיך. מאחר שכבר ניסינו את מרבית המוסדות שבמתחם, הוחלט לנסות את הסושי בר miyagi, השוכן במבואה העמוסה בדרך לבתי הקולנוע. לפתוח סושי בר בפריפריה אינו דבר של מה בכך, ויש להתאים את הטעמים לחיך המקומי. המסעדה הקטנה, שמרבית שולחנותיה פזורים בחוץ (ועיצובה נעים ואינטימי חרף מיקומה ההומה), השכילה לבנות תפריט שממנו יוכלו ליהנות גם אלה שמתחילים את דרכם בעולם הסושי וגם מי שמורגל בטעמי דגים נאים.

סושי

מאחר שהתיישבנו לארוחת צהריים עם "הססני סושי", נבחרו מתוך התפריט המגוון רולים של סושי פחות "מאיימים", עם מילויי ירקות טמפורה, דגים מבושלים וכו'. עודנו מעלעלים במבחר, הגיעה לשולחננו הכהה צלוחית מחמצי הבית בעלי מרקם נשכני וטעמי חמוץ-מתוק, וללא טעמי הלוואי שבדרך-כלל מתלווים לירקות מסוג זה.

למנה ראשונה הוזמנו צמד שיפודוני פרגית ברוטב טריאקי עשויים בגריל על מצע של כרוב מוקפץ קלות. הפרגית כורסמה במהירות משיפוד העץ, הן בשל גודלה הזעיר והן בשל עסיסיותם ומתקתקותם של הנתחים הצלויים. בבר הפתוח שמולנו גלגלו שארית הפלטה של הטבחים האסיאתים בארץ רולים במיומנות, ואנחנו הזמנו רול סולידי של "סלמון גריל" שנפרס לשמונה חתיכות ממולאות סלמון חם בטריאקי, מלפפון (במקום אבוקדו שאינו בעונתו) וגזר עטופים בסלמון מעושן, וכן רול של קליפורניה צמחוני - במילוי בטטה טמפורה, מלפפון ובצל ירוק עטוף בשומשום שחור-לבן. הסושי, על מילוייו הצמחונים/מבושלים, היה טעים, משביע ובהחלט סיפק אפילו את אלה שבדרך-כלל אוכלים דגים נאים. הבטחנו לשוב לטעום את הסשימי ונמלטנו מהמקום דקה לפני שהתחילה הצגה יומית.

Miyagi sushi bar - גיבורי ישראל 17, מרכז יכין, אזור התעשייה פולג, נתניה. טלפון: 8855955-09
ארוחה עסקית
: א'-ה', 12:00-18:00, 15% הנחה על התפריט.
מחירים: 14-74 שקל רמת אנרגיה אחרי האוכל: קלילה
שורה תחתונה: סושי טוב במיקום מפתיע