עכשיו תשתקו, עמיתי העיתונאים

אנחנו רוצים שהילדה רוז תימצא בחיים, אז בלי קריצות ורמיזות ופרצוף עגום של מגישות

אנחנו רוצים שהילדה רוז תימצא בחיים. הפרסומים על החקירה עלולים להזיק למטרה הזאת. לכן, אנחנו לא רוצים את ה"אסור לנו לפרסם" ולאחר מכן את הרמזים והקריצות שכל מגמתם להפר את האיסור. אנחנו לא רוצים את הבעות הפנים העצובות של המגישות, לצד דיווחים שיכולים לגרום לאובדנה של הילדה. לא רוצים עכשיו את "חופש הביטוי" של הצהובים הצבועים. רוצים שקט - עד לסיום הפרשה.

כמה ששטרית מתוק

מאיר שטרית נורא חמוד, לא? - עם הפנים הילדותיות, החיוך המתוק והגומות ההורסות. אבל אל תראו אותו כזה - תראו אותו גם קצת אחרת. תראו אותו ראש מועצה, חבר כנסת, שר, מחליף מפלגות - תראו אותו כאחד מהפוליטיקאים היותר משופשפים בשטח. אחר הכל, מי שהוא יוצא הליכוד, מי שהיה אחד הפופולריים ביותר באותה מפלגה, ומי שעושה חיל גם בקדימה - פראייר הוא לא. וגם לא חמוד.

עכשיו שטרית הוא שר הפנים, משרד שהוא כידוע חממה למינוי עסקני מפלגה. לקראת הפריימריז זה נכס. אתמול (א') דווח ב"גלובס" על רצונו של שטרית להיפטר מרני פינצי, מנהל מינהל השלטון המקומי, על רקע סירובו לאשר מינויים שונים של חברי קדימה. חוזהו של פינצי תקף עד אוקטובר - אבל שטרית, על פי הידיעה, רוצה עכשיו. מיד. ככל הנראה, מכיוון שהפריימריז קרבים ושטרית זקוק לכמה שיותר קולות. הוא לא יכול להרשות לעצמו להמתין לאוקטובר.

לכך צריך להוסיף את המודעה שהתפרסמה בעתונות בסוף השבוע שעבר. "אנו, החתומים מטה, עומדים כחומה בצורה מאחורי מנהיגותו של מאיר שטרית ותומכים בו בהתמודדות לראשות קדימה". מי הם אלה שעומדים כחומה בצורה מאחורי המנהיג שטרית? ראש עיריית כרמיאל, ראש עיריית טבריה, ראש עיריית ... ראש מועצה ... 23 ראשי עיריות ומועצות שאוכלים משולחנו של שר הפנים.

מה זה אומר על המונהגים שכך מתרפסים? ובעיקר, מה זה אומר על מנהיגות הנזקקת למודעות תמיכה מצד אנשים הנתונים לחסדי "המנהיג"? אבל מעבר לכך, כמה שהוא מתוק, לא?