מזל דגים

כבר קרוב לעשרים שנה, שומרת מסעדת הדגים ופירות הים הוותיקה על רמה גבוהה של חומרי גלם משובחים וטיפול מצטיין בהם ; במסגרת מהלכי ההתחדשות, עוצב מחדש חלל המסעדה וכמוהו גם התפריט ; אל דאגה - נכסי צאן הברזל של המקום, הושארו במקומם

דגים 206 היא אחד המוסדות הקולינריים שלא נס ליחם. כבר קרוב לעשרים שנה, שומרת מסעדת הדגים ופירות הים הוותיקה על רמה גבוהה של חומרי גלם משובחים וטיפול מצטיין בהם. לא פשוט להיות אי של יציבות בים תזזיתי כמו עולם המסעדנות, שבו נפתחת מסעדה חדשה כמעט בכל יום וטרנדים חדשים מומצאים חדשות לבקרים. בתוך כל זאת, מצליחה המסעדה לשמור על תמהיל נכון בין שמירה על מנות הדגל הקלאסיות הקיימות עוד מיום היווסדה, ובו-זמנית מחדשת, מתעדכנת ומוסיפה מנות חדשות ומעניינות לתפריט הקבוע.

במסגרת מהלכי ההתחדשות, עוצב מחדש חלל המסעדה לכדי חלל מודרני-עכשווי. חלל שעדיין מצליח לשמר את הרוח הסולידית-שמרנית של המקום. אם תרצו לחגוג אירועים שקטים באווירה משפחתית אינטימית, ניתן לעשות כן בשני חדרי ה"פרייבט" החדשים של המסעדה.

התפריט, כאמור, אף הוא התחדש והתעדכן על-ידי שף המסעדה, איציק הראל. על נכסי צאן הברזל של המסעדה, כמו קבב הלוקוס המופלא, האיקרה והחמוצים, נוספו גם מנות מתוחכמות יותר, כמו טרטר טונה אדומה עם צנונית וג'ינג'ר צ'ילי או שיפודי סקאלופס ופרושוטו צרובים על הפלנצ'ה עם עלים ירוקים, פירות ואגוזים.

במקביל למנות חדשות וטובות מהתפריט הרגיל (לא לפספס את הלוקוס קראנץ' בירקות וביין לבן) ומצאי תמידי של דגים טריים, שתמיד שווה לשאול עליהם, יש גם תפריט בריאות המפרט לצד כל מנה את הקלוריות שבה. כך שאם לא התאפקתם ואכלתם מהלחם הדגנים הנפלא, החמוצים הביתיים והזיתים הבשרניים, "תשלמו" במנה של סלמון מאודה עם מיסו אדום וירקות שורש ב-350 קלוריות בלבד. עניין לא נורא כשלעצמו, שכן מדובר במנה טובה ועסיסית המוסיפה לסלמון המשעמם מעט נועזות ותחכום.

למי שלא חטא עם הראשונות והחליט להתפנק עד הסוף בערב שישי, מומלץ לשאול על מיוחדי היום, כגון דג מוסר עם רביולי סלק וגבינת עזים, או ללכת על בלוטין בס במילוי פטריות ברוטב שמנת.

גם בתפריט הקינוחים הקפידו ב-206 דגים לא לגעת במנות דגל קלאסיות כמו ה"טארט טטין" המוגש עם הררי קצפת וגלידה, אך הוסיפו גם קינוחים מפוארים ומושחתים, כגון: מוס קפוצ'ינו ושוקולד עם אגוזים מקורמלים ומרנג, או פירמידת מוס שוקולד בלגי ונוגטין. השירות נשאר חם ואדיב והאווירה בערבי שישי משפחתית ומחבקת.

דגים 206, משה סנה 54, תל-אביב, טלפון: 6483030-03