מועצת הרשות השנייה: מכרז הרדיו האזורי בירושלים ייערך בעוד שבועיים

המכרז נדחה במשך 8 חודשים בעקבות אי מינויו של יו"ר ועדת מכרזים ; במכרז מתמודדות שתי קבוצות: "רדיו ירושלים", המפעילה כיום את התחנה, ו"רדיו הבירה" שבבעלות קבוצת ארומה-חומסקי

אולי הפעם? לאחר חודשים ארוכים של דחייה, מועצת הרשות השנייה הודיעה למתמודדים במכרז הרדיו האזורי באזור ירושלים כי המכרז ייערך בעוד כשבועיים, ב-14 לחודש. יחד עם זאת, טרם מונה באופן סופי יו"ר ועדת מכרזים למכרז, זאת לאחר שכבר לפני כמעט שנה הודיעה יו"ר מועצת הרשות השנייה, נורית דאבוש, כי היא פוסלת עצמה מלהשתתף במכרז לאור ניגוד עניינים.

במכרז מתמודדות שתי קבוצות: "רדיו ירושלים", המפעילה כיום את התחנה ונמצאת בבעלות טלעד, מיכה לוי, חברת מלונות שלום ודני פארן; וכן "רדיו הבירה" שנמצאת בבעלות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, רשת ארומה, חברת לוגיה, ג'קי בן-זקן ושי נשר. לשתי הקבוצות הודיעו כי המכרז צפוי להתקיים ב-14 לחודש, וזאת לאחר דחייה של למעלה מ-8 חודשים.

דחיית המכרז של אזור ירושלים בעצם גורמת לדחייה במכרזי גל ב' אותם תכננה הרשות השנייה לפרסם כבר בחודש אוגוסט, אולם עד השלמת מכרזי גל א' (כולל המכרז בירושלים) לא ניתן להתקדם הלאה. לפני כחודש פנתה דאבוש ליו"ר הוועדה לבדיקת מינויים, עו"ד טניה שפניץ, לאשר את מינויו של עו"ד מיכאל אבירם לממלא מקום יו"ר מועצת הרשות השנייה למכרז הרדיו האזורי בירושלים. במכתבה הבהירה דאבוש כי התמשכות הליכי מינויו של ממלא מקום יו"ר לישיבות שיעסקו בבחירת הזוכה המכרז, פוגע בהליכי המכרז.

דאבוש המליצה לשר התקשורת למנות את עו"ד אבירם שהינו חבר מועצת הרשות השנייה מזה כשנה לממלא מקום יו"ר מועצה, זאת לשתי ישיבות המועצה בהן ייבחר הזוכה במכרז. מאחר ועו"ד אבירם הינו חבר מועצה ומתוקף זה כבר קיבל בעבר את האישורים של שפניץ, ברשות השנייה חשבו כי אין עליו לעבור את אישור הוועדה פעם נוספת.

יחד עם זאת, רק ביום ראשון הקרוב צפוי מינויו של עו"ד לעלות בוועדה ולאחר מכן יוכלו המתמודדים במכרז לדעת באופן סופי אם המכרז אכן יתקיים, לאחר חודשים ארוכים של דחייה.