מוכר את הרדיו, פותח עיתון: ארקדי גאידמק ישיק חינמון בירושלים

הוצאת העיתון היא חלק מקמפיין הבחירות של גאידמק לראשות עיריית ירושלים ; החינמון יחולק מדי שבוע בעשרות אלפי עותקים וב-3 גירסאות: עיתון בעברית, עיתון בערבית ועיתון חרדי - זאת עד למועד הבחירות לראשות העירייה

אם לא רדיו, אז עיתון: ארקדי גאידמק עומד להוציא עיתון-חינמון שבועי שיחולק באזור ירושלים. הוצאת העיתון היא חלק מהכנותיו לבחירות עיריית ירושלים. ל"גלובס" נודע כי החינמון של גאידמק צפוי לצאת בעשרות אלפי עותקים מדי שבוע ב-3 גירסאות: עיתון בעברית שיחולק בכל העיר, עיתון בערבית שיחולק במזרח העיר ועיתון חרדי שיחולק באזורים החרדיים בעיר, זאת עד למועד הבחירות בהם ייקח חלק גאידמק, כמתמודד על ראשות עיריית ירושלים.

השבועון-חינמון יחולק בדיוור ישיר לבתים, ובסופי שבוע יוחלקו עותקיו בצמתים המרכזיות. תכני העיתון יכללו, חדשות, ספורט וכמובן מסרים של גאידמק. על התכנים יהיו אחראיים בין השאר פעילי גאידמק בירושלים, אנשי אקדמיה וכו'.

ההחלטה להוציא עיתון מתקבלת תקופה קצרה לאחר שמועצת הרשות השנייה קבעה כי על גאידמק למכור את מניותיו בתחנת הרדיו האזורית, רדיו 99, זאת בשל חשש כי גאידמק יעשה שימוש במדיום הרדיופוני שעומד לראשותו עבור קידומו לתפקיד ראש עיריית ירושלים או לחילופין עבור מפלגתו "צדק חברתי".

כפי שנחשף ב"גלובס", מניותיו של גאידמק, כך על-פי הסכם טיוטה שנחתם, יועברו לידי תחנת הרדיו האזורית, רדיו ללא הפסקה שבבעלות אנשי העסקים דודי ויסמן ואלי עזור. אולם, עסקה זו תיכנס לתוקפה רק במהלך חודש נובמבר, תום מועד תקופת הזיכיון של רדיו 99, ורגע לפני הארכתה מחדש.

כפי שפורסם ב"גלובס", מחר תקיים ועדת הרדיו של מועצת הרשות השנייה דיון בעניין רדיו 99, וזאת כחלק מכוונתה לבחון את הדרכים המשפטיות שעומדות לפניה לחילוט ערבויות מהתחנה. במועצת הרשות השנייה חוששים להלנת שכרם של עובדי התחנה, בטח ובטח לאחר שבכיריה ובהם יו"ר התחנה, רם לנדס, ומנכ"ל התחנה, מישל קרמרמן, הודיעו על פרישתם.

כאמור, במידה ומועצת הרשות תחליט על חילוט ערבויות, מצויים כ-850 אלף שקל שניתנו כערבות של גאידמק וכספים אלה עשויים להוות את שכרם של העובדים במהלך חודש אוקטובר ונובמבר, עד העברת המניות לרדיו ללא הפסקה.