שיאי ג'ינס

40 דגמים שונים של מכנסי ג'ינס מחכים לכם בחנויות ; מורה נבוכים לג'ינס הנכון

אם אתם נכנסים לאחת מחנויות הרשת של לי קופר במטרה לדוג לכם מכנסי ג'ינס מדליקים קחו בחשבון שאתם הולכים לבלות שם לא מעט זמן, שכן מדובר בקולקציה רחבה במיוחד הכוללת 40 דגמים שונים של ג'ינסים.

מכנסי הג'ינס, תחום מאוד ורסטילי בשנים האחרונות, מכילים אופציות עיצוביות רבות ואינספור אפשרויות משחק שכוללות מבחר גזרות, צבעים, בדים, וטכניקות הדפסה וכביסה שונות. אז כדי לעשות סדר בגזרות השונות, להלן מספר מאפיינים בולטים לחורף הקרוב:

קמטים: קמטים, מסתבר, הם לא תמיד עניין שלילי. כשהם מגיעים על ג'ינס הם דווקא בבחינת הדבר הכי נכון. הקמטים יופיעו על הג'ינס במקומות שבהם הוא "מתקפל" בזמן הישיבה: בעיקר מתחת לכיסים בצד הקדמי של הג'ינס ובחלקו התחתון. הקמטים נוצרים בדרך-כלל על-ידי שטיפות צבע מיוחדות או שימוש בסיליקון ושרף.

לייקרה: הלייקרה קפצה לביקור עונתי בממלכת הג'ינסים והופכת את מי שלובש אותם למאותגר קילוגרמים. הלייקרה נצמדת לגוף אבל גם עוזרת לג'ינס לכנס את הגוף ולאסוף פנימה את הסילואטה. או כך לפחות היצרן מבטיח. אחרי שאת תוקפת חצי עוגת גבינה, הדבר היחיד שיאסוף אותך פנימה הוא סניף שומרי משקל הקרוב לביתך ולא שום ג'ינס לייקרה. גם לא של לי קופר.

תפר מסתובב: אין מה לומר, בקופר יודעים איך לסובב רגליים. מדובר באחד הטריקים החביבים שכבר ראינו במספר מותגים, תפר שמתחיל בצידה העליון הקידמי של הרגל ונגמר בצידה התחתון האחורי ויוצר מעין רגל סיבובית שנראית צרה יותר. התפר המסתובב לא חדש בעולם הדנין אבל בקופר נתנו לו דגש מיוחד ונכון בקולקציה החדשה.

גזרות: כשמגיעים לדבר על גזרות בלי קופר העניינים אפילו מסתבכים עוד יותר:

תכירו את עולם הגזרות החדש שכולל הרבה יותר בד והרבה יותר חופש. גזרת ה-Boyfriend שצמודה באזור הישבן ורפויה וישרה באזור הרגליים תישאר איתנו עוד חורף אחד לפחות כחלק מכל השיגעון המבורך של מגמת ה-lose fit שמאפשרת לנו לזוז מעט בתוך כל הסקיני הזה שהיינו חנוטים בו בעונות האחרונות. גזרת הפדלפון עם המותניים והרגליים הצרות שמתרחבות בקרסוליים תככב בחורף הקרוב לצד גזרת הפעמון שצרה במותניים והולכת ומתרחבת בהדרגה עד שהרגליים הופכות לשני קונוסים מסוגננים ובמקביל להמשך קיומה של גזרת הצינור הצרה והבלחות הסקיני שעדיין מסרב להיעלם מהשטח אבל מופיע לפחות עם מותן יותר גבוהה. מבולבלים? גם אני. מדובר בתרשים זרימה לא פשוט עבור הצרכן אבל מאוד כלכלי ליצרן. עשרות גזרות שמשתנות תוך כדי תנועה, תוך כדי עונה.

כדי למנף עוד יותר את המכירות, את כל הגזרות האלה אפשר להשיג בג'ינסים משופשפים עם טלאים פנימיים, חיצוניים, ניטים ורוכסנים.

צבעוניות: קלאסית משמימה ומסחרית. בקופר בחרו ללכת על צבעוניות מונוטונית וחסרת מעוף של אפור, שחור וכחול על גווניו וחבל. אם הם היו מעזים לצבוע רק חלק קטן מהקולקציה, זה היה נותן למותג אדג'יות מנצחת. זה נכון שג'ינסים צבעוניים לא יהיו מסחריים העונה, אבל הם היו יכולים למנף את המותג למקום אחר והיו מנכסים לו שיק אירופי ותעוזה שחסרה לו.

לסיכום: כשהמחירים ברשתות הג'ינסים השונות מגרדים את סביבות ה-1000 שקל לזוג וכדי לרכוש ג'ינס של מותג בינלאומי, כמעט צריך להביא ערבים איתך לחנות שיחתמו לך על הצ'ק, מאוד נעים לדעת שניתן תמיד לקפוץ לאחת מחנויות הרשת של לי קופר ולרכוש ג'ינס במחיר שפוי. אמנם לא כל הגזרות יושבות באופן מושלם על הגוף ונכון שיש כמה כאלה שממש צורמות בעין אבל מתוך 40 אופציות שונות שהקולקציה מציעה, אפשר בקלות למצוא לפחות זוג אחד או שניים שיגרמו אפילו לחברה הכי טובה שלך לקנא. *

טווח מחירים: 299.90-449.90 שקל. להשיג: ברשת לי קופר

מון אמור

"אמור" מציעה את כל הטרנדים והמותגים החמים לשנה הקרובה

בנות יקרות, אם חשקה נפשכן בשופינג במילאנו אבל המציאות המרה משאירה אתכן בארץ, תמיד תוכלו לקפוץ ל"אמור" בכיכר המדינה בת"א ולבצע פשעים חמורים ביותר בכרטיס האשראי שלכן. החנות "אמור" עולה על גדותיה בחורף הזה. שיטוט קצר במרחביה הכמוסים חושף את כל הטרנדים והמגמות לשנה הקרובה ואת האינטרפרטציות השונות של גדולי המותגים בעולם כולל המעצבת הבריטית אליס טמפרלי למותג "טמפרלי לונדון" ו"קוסטיום נשיונל" האיטלקי, שלהם זו הפעם הראשונה שהם נמכרים ב"אמור". תוכלו למצוא שם מזור לכאביכן בדמות חליפה מחויטת של שלושה חלקים במראה צר ובד גברי מבית דולצ'ה וגבאנה. אם תרצו להתחבר יותר לצד הנשי שלכן, שמלת קוקטייל בסגנון שנות ה-50 של בלאנסיאגה בהחלט תעשה את העבודה. אם ממש תהיו אובדות עצות לכו על הפונצ'ו בצורת הטרפז של מיסוני ואם המצפון יתחיל להציק לכן אחרי שרוקנתן חצי חנות, כי העונה הזאת באמת יהיה קשה לעמוד בפיתוי, אז ריכשו לבן זוגכן את אחד הווסטים או הז'קטים המיוחדים של ויקטור ורולף, צמד המעצבים ההולנדי הכי חם עכשיו. *

את הקולקציות החדשות ניתן להשיג ב-AMOR, ה' באייר 74, כיכר המדינה ת"א. טלפון: 03-5468756