ביבר התכשיט

קולקציות התכשיטים של רוברטו קווין וקרן וולף וקולקציית בגדי החורף של ג'רי שי

רוברטו קווין נראה כאילו הוא יצא כרגע מסט של סרט איטלקי מסוגנן. עם חליפת שלושה חלקים ומטפחת משי שמציצה מדש ז'קט הברוקרד, קווין מנשק לי את היד כאילו הייתה עשויה מזהב 24 קראט ומשובצת ביהלומים שחורים. מעצב התכשיטים השרמנטי, שהגיע לארץ לפני כחודש כדי להשיק את קו התכשיטים שבעיצובו, מסביר על ההשראות שמאחורי התכשיטים שלו באנגלית מהולה במבטא איטלקי כבד. פיו מריח משאריות של אספרסו איכותי ובכל פעם שהוא מניע את ראשו הכסוף אדי בושם איכותי מתפשטים בחלל התצוגה.

לקווין, 31, יש חולשה לחיות. הוא מאמין בכוחות שלהן, ביכולות שלהן ומשלב אותן כמעט בכל תכשיט שלו. היצריות היצירתית שלו באה לידי ביטוי במוטיבים החייתיים שהוא מחבר לתכשיטים שהוא מעצב. צמידים בצורת נחש, שרשרות בצורת שממית, אריות, נמרים - קווין מרכיב ספארי שלם לתוך התכשיטים שלו ונותן להם הרבה כוח. הוא משתמש בחומרי גלם הכי יקרים, ביהלומים הכי נקיים, באבנים הכי טובות ובזהב הכי משובח.


באופן אישי, אני חשה רתיעה מהמחשבה שנחש יטפס לי על היד אפילו אם הוא עשוי מיהלומים ואיזמרגדים, אבל איך שהוא, העיצובים של קווין מרגישים אחרת. הם מצליחים לחמוק מקיטש ומטעם רע, הם מעבירים כוח ודיוק ובעיקר הרבה מאוד סטייל. הקולקציה החדשה, שכוללת מספר עיצובים גרנדיוזיים במיוחד, לא מתאימה לכל אחת. מעטות הנשים שיכולות להרשות לעצמן לענוד זוג אנטילופות על הצוואר ולהתהלך על השטיח האדום בשמלת סאטן ובנעלי עקב. במקרה הזה דרושות נשים עם הרבה כוח, כמויות של תעוזה ונכונות אופנתית שתאפשר להן לשלב את החייתיות של קווין עם טעם טוב ועם עידון אופנתי. אחת מהנשים שעונות לתיאור הזה היא דוגמנית העל כריסטי טרלינגטון, שנבחרה להוביל את קמפיין התכשיטים החדש של רוברטו קווין. טרלינגטון שהייתה אחת מהדוגמנויות המצליחות בעולם בשנות ה-90 נמצאת בעיצומו של קאמבק מרשים שכולל גם את קטיפת קמפיין אסקדה החדש.

עוד אישה ראויה שקווין סימן כמי שראויה להוביל את עוצמת תכשיטיו היא מדונה, המלכה האם, שלכבודה עיצב קולקציה מיוחדת בשם ARMY FOR PEACE , תליונים בצורת דיסקית צבאית, עשויים זהב לבן 18 קראט ומשובצים ביהלומים צבעוניים כשצידם השני עשוי אמייל בקמופלאז' מיליטנטי של ירוק, חום ואפור. מי שמיצתה את נושא הדיסקיות בתום שירותה הצבאי, תמצא טבעות בקולקציה הצבאית שעשויות זהב צהוב 18 קראט ומשובצות ביהלומים לבנים, שחורים, ורודים וצהובים.

מעבר לחיות ולדסקיות, ישנם דגמים יותר קלאסיים בקולקציה שכוללים שיבוצי יהלומים שנעשו במלאכת מחשבת ומרגישים כמו עור שני כשעונדים אותם. ואם תסתכלו היטב, בחלקו הפנימי של כל תכשיט, תמצאו אבן רובי קטנה, חתימתו של האמן, המעניקה, לפי אגדה מצרית עתיקה, אושר והצלחה לכל אישה ברגע שהאבן נוגעת בעורה.

האיש והמותג - רוברטו קווין נולד ב-1977 בונציה ועד היום פעילות החברה ממוקמת בעיר וינצ'נזה. אבל קווין לא נשאר בגבולות איטליה, יש לו בית מעצבים מרשים בשדרה החמישית בניו-יורק וקהל לקוחות הוליוודי שכולל את שרון סטון, גווינית' פאלטרו, שרה ג'סיקה פרקר, בריטני ספירס, אומה תורמן, ניקול קידמן, אלישיה קיז, אליזבת הארלי ומדונה. לא רע גם בשביל גבר איטלקי. *

מחירים: 5,000-400 אלף שקל להשיג: רשת תכשיטי מילר

יוצאת מהמשולש : למרות שעידן המונוכרומטיות מיצה את עצמו, קולקציית חורף 2009 של ג'רי שי היא אחת הטובות שהיו לה

זה מספר שנים המונוכרומטיות התפשטה בקרב מעצבי ארצנו כמו מגפה עיצובית, בולעת כל קולקציה צבעונית, מוציאה את הצבע מהבגד, צובעת הכול בשילוש הקדוש של שחור-אפור-לבן. לפני מספר שנים, החדשנות שבמונוכרומטיות הייתה מרעישה. בנות ישראל הרגישו שהן רוכשות בגדים עם אמירה עמוקה, הסתובבו ברחובות תל-אביב בבגדים מודולריים ואפורים והתחברו לאמת הפנימית של מעצבי האופנה באטוורפן.


שרידים ממהפכת המונוכרומטיות עדיין נראים בארץ. לרוב הם גורמים לך לפהק. אבל לעיתים יש הבלחות שמצליחות להבריק ולזהור למרות שפלטת הצבעים שלהן נעצרת בשלוש. ג'רי שי מבחינתי היא אחרונת המוהיקניות. כשמודדים את הבגדים שבעיצובה, הם מקבלים חיים על הגוף. הבדים זולגים על הסילואטה, מרחפים על הגוף בנפילה שמרגישה נשית ונכונה. המכנסיים שלה שכוללים מכנסי רכיבה, מכנסי 7/8 ומכנסיים בגזרה ישרה, מתהדרים בכיסים אחוריים נמוכים במיוחד, בפנסים ובפריטים שגורמים לישבן שלך להיראות כאיבר הכי לוהט לשנת 2009. חצאיות העיפרון מצליחות לכנס את הגוף בצורה מפתיעה ובטופים באים לידי ביטוי האלמנטים העיצובים של האי-סימטריה.

קולקציית חורף 2009 של שי היא אחת הטובות שהיו לה. גם השימוש בבדים האיכותיים, שמיובאים בעיקר מצרפת ומאיטליה מוסיפים לאיכויות. הרבה כותנה, לייקרה, ויסקוזה, פשתן וסאטן מביאים אותך לחוות תענוג עיצובי. שווה. *

מחירים: חולצות: 420-780 שקל, מכנסיים 520-690 שקל, שמלות וטוניקות 580-980 שקל, חצאיות: 550 שקל, עליוניות : 650-720 שקל. ניתן להשיג: ג'רי שי. רחוב אבן גבירול 48 , תל אביב. טל: 03-6966058

נוסטלגיה

פיתויים מאמייל : קולקציית התכשיטים החדשה של קרן וולף ממחישה את נפלאותיו של האמייל

המעצבת קרן וולף יצאה עם קולקציית תכשיטים חדשה שכולה אמייל. אני מאוד מעריכה את וולף אבל דווקא על האמייל אני רוצה להתעכב כאן, שכן מדובר באחד החומרים המעניינים שיש. האמייל הוא חומר צבעוני שנוצר כשמתיכים אבקת זכוכית על שכבת מצע וכל זה מתרחש בחום של 750-850 מעלות צלזיוס. אבקת הזכוכית נמסה, מתקשה והופכת לחומר זגוגי שיכול להיות אטום או שקוף באינסוף גוונים. יש משהו מאוד מפתה באמייל - אסתטיקה שמשכה אליו מעצבים לאורך ההיסטוריה עוד בימי מצרים הקדומה, יוון העתיקה, סין, יפן ורוסיה.


אם נחזור לתל אביב 2008, וולף עושה באמייל שימוש מושכל בקולקציה החדשה שלה ואפילו מוסיפה לו הטבעות זהב וגולדפינגר כדי להשיג תוצאות יותר מסקרנות בשרשרות, בטבעות ובעגילים.

מחירים: 250-500 שקל להשיג: קרן וולף, שבזי 1, נווה צדק