רביב דרוקר תובע דיבה מ"ידיעות אחרונות": הושמצתי כי ביקרתי את העיתון

זאת בגין הכתבה של רז שכניק, "חפיף דרוקר", שפורסמה ב"7 לילות" ; מאחר שרק לפני כשנה הכתיר אותו שכניק כ"אחד מ-10 הפרשנים הטובים בטלוויזיה", מסיק דרוקר כי הכתבה נולדה בשל ביקורת שמתח מאז על "ידיעות"

הפרשן הפוליטי של ערוץ 10, העיתונאי רביב דרוקר, תובע בבית משפט השלום בתל-אביב פיצוי בסך מיליון שקל מהעיתון "ידיעות אחרונות", עורכו שילה דה-בר, הכתב רז שכניק ומהאתר Ynet, בטענה ללשון הרע שפרסמו עליו בכתבה "חפיף דרוקר" שפורסמה באוגוסט במוסף "7 לילות".

בכתבה נכתב כי דרוקר הציג עצמו כעורך דין למרות שהוא רק משפטן, שהוא דיווח מקמפ-דיוויד למרות שלא שהה שם, שהוא משתלט על סיפורים של כתבים אחרים, שהוא כוחני ואגרסיבי ואף עוקף את עורכיו ו"מתעלם מפונקציות בכירות", ועוד.

באמצעות עו"ד בעז בן-צור טוען דרוקר כי טענות אלה, הנחזות בכתבה להיות "עובדות", מהוות הוצאת דיבה חמורה כלפיו. לדבריו, הטענות האנונימיות התיימרו לטעון טענות בדבר מקצועיותו מתוך כוונה ברורה להטיל דופי בכישוריו, להציגו כעיתונאי בלתי מקצועי, לפגוע בו ולהזיק לו.

דרוקר מציין כי היתרה בעיתון, לפני הפרסום, כי מדובר בלשון הרע, וכי העיתון אף השמיט את תגובתו הקצרה, בה אמר כי "זה בזוי בעיניי שעיתון מחליט לחסל חשבונות עם עיתונאי אחר רק מכיוון שמתח על 'ידיעות אחרונות' ביקורת".

מאחר שרק לפני כשנה הכתיר אותו הכתב שכניק כ"אחד מ-10 המגישים, הפרשנים וכתבי החדשות הכי טובים בטלוויזיה", מסיק דרוקר כי הכתבה נולדה בשל ביקורת מקצועית שמתח מאז על "ידיעות", עורכו והכתב נחום ברנע.

טרם הוגש כתב הגנה. (ת.א. 48465/08).