בונדינג אופנתי

סרטו החדש של ג'יימס בונד "קוואנטום של נחמה" הוא מופת של סטיילינג ; הסרט החדש בסדרת ג'יימס בונד, ה-22 במספר, "קוואנטום של נחמה", מפוצץ בסטיילינג מדויק ונפלא. דניאל קרייג (בונד) קורע את המסך עם חליפות כל-כך נכונות שבכל פעם שהוא מסתער על איזו מטרה, הלב ממש נחמץ על יצירות המופת שהוא לובש

הסרט החדש בסדרת ג'יימס בונד, ה-22 במספר, "קוואנטום של נחמה", מפוצץ בסטיילינג מדויק ונפלא. דניאל קרייג (בונד) קורע את המסך עם חליפות כל-כך נכונות שבכל פעם שהוא מסתער על איזו מטרה, הלב ממש נחמץ על יצירות המופת שהוא לובש. החליפות מעניקות לו צללית גוף צרה בצבעוניות אפורה ושחורה, עם מכנסי צינור ושרוולים שמציצים מתוך הז'קט בדיוק באורך הנכון. באחת הסצנות קרייג מככב עם ג'ינס ליוויס בגזרת 501, גזרה שעושה עכשיו קאמבק מרשים, כשבשאר הסרט הוא מחסל אנשים בזמן שהוא מדגמן שילובים מעניינים של טופים כהים (טי-שירטים מדויקות ובלייזרים) ומכנסיים שונים בגוני כאמל. גם שעון האומגה לא מאכזב וממשיך להתקיים גם בסרט הזה. מותג השעונים של אומגה נותן חסות לסרטי ג'יימס בונד משנת 1995, מהסרט גולדן איי. עלות החסות חסויה אבל מדובר בסכום מכובד מאוד שכנראה מוכיח את עצמו כמוצדק, שכן באומגה לא מקיימים שום שת"פים אחרים חוץ מסרטי ג'יימס בונד.


גם הצלע הנשית מביאה איתה כמויות אדירות של סטיילינג נכון. אולגה קורילנקו (קמיל), נערת בונד לשנה הקרובה, מסנוורת את האולם עם שרשרת זהב ענקית מחוליות גסות, גופייה כתומה וחצאית מיני מעניינת בירוק זית שנראית כאילו יצאה מדף השראה של הקיץ הבא. גם בהמשך הסרט קמיל ממשיכה לככב עם שמלה שחורה בעלת מחשוף מדהים שמצליחה למקסם את יופיה האקזוטי ולא להאפיל עליו ולגנוב ממנה את ההצגה. בסצנות המדבריות היא נועלת סניקרס גבוהים מעור חום ואבזמים, גופייה לבנה פשוטה ועם זאת הכי לא פשוטה בזכות איכויות הבד שמצליחות אפילו לעבור את המסך ובזכות המפתח המעניין שלה ומכנסי חאקי מושלמים.

התיחכום בסטיילינג שניכר לאורך כל הסרט הוא בעובדה שאותם בגדים נראים נפלא כחלק מסצנה באופרה קולטוריסטית, במסיבת קוקטייל נובורישית או במרחץ דמים מטורף. מעבר לכך שהבגדים מוקפדים מבחינה אופנתית ומדויקים מבחינת סטייל, הם ורסטיליים ומצליחים להיראות נכונים בסצינות מנוגדות לחלוטין.