ניהול תיקים

המעצבת דניאלה להבי שומרת על השילוש הקדוש: התחדשות, עיצוב ואיכות

המותג של המעצבת דניאלה להבי משתבח עם השנים כמו יין פרימיום מיקב בוטיק באזור ירושלים. להבי מעבדת את העורות שהיא עובדת איתם לכדי גימורים מרתקים, ומצליחה לשמור על השילוש הקדוש של התחדשות, עיצוב ואיכות לאורך השנים. קולקציית התיקים החדשה שהיא רקחה לחורף כוללת את תיקי הגב המסורתיים, שהשנה קיבלו צורה מלבנית יותר ונותנים טוויסט של אולד סקול מסוגנן להופעה.

לצד תיקי הגב אפשר למצוא תיקי קלאץ' תפוחים עם אבזמי עור גדולים, שבניגוד לרוב תיקי הקלאץ' הקיימים, שמכילים בקושי ליפסטיק ומצית דק, באלה אפשר להכניס תיק איפור, מפתחות, יומן קטן, טלפון נייד ואם יתמזל מזלכן יישאר אפילו מקום למטען. למי שלא אוהבת תיקי קלאץ', להבי עיצבה תיקי ערב קטנים מעור שנראים כמו שק קטן ונראים חינניים להפליא, על אף שהם עשויים מעור שהוא במהות שלו חומר אגרסיבי. כל תיק זכה לטקסטורה משלו מתוך העיבוד שעבר. אפשר למצוא קשקשים וחברבורות וברק נוצץ, הכל בתוך העור עצמו וכחלק ממנו.

בניגוד לתיקי העור הנפלאים, סדרת תיקי הבד המשובצים פחות מוצלחת, משתי סיבות: להבי היא משוררת של עור והיא צריכה להישאר שם. היא מעצבת קלאסיקות שהן מעבר לטרנדים. הפריטים שלה תמיד נכונים, הם על-זמניים ולכן אסור לה ליפול לתוך טרנדים. אסור לה לייצר תיקי בד משובצים רק כי השנה משבצות זה הלהיט הזמני החדש.

עוד תוספת חדשה אבל מבורכת, היא ליין של תיקים לגברים. זו הפעם הראשונה שלהבי פותחת את שעריה בפני הזכרים, והם זכו בקולקציה שכוללת תיקי יד, תיקי גב ותיקים שנלבשים באלכסון. כולם מעור מעובד בסגנון וינטאג' נפלא, עם אבזמים גדולים, בטנות מושקעות וחלוקה פנימית נוחה. התיקים הגבריים ייראו נפלא גם על נשים, במיוחד בחורף הנוכחי, שבו הגבול בין המגדרים מיטשטש, ואין משהו נשי יותר מאישה שלובשת חליפה גברית עם תיק גברי לא מעובד. *

מחירים: תיקים 350-1,890 שקל, נעליים ומגפיים: 950-2,190 שקל, ארנקים: 180-520 שקל, תיקי גברים: 1,290-1,790 שקל להשיג ברשת חנויות דניאלה להבי

חפש את האישה

האם את טום בוי, פאם פאטאל, אמא, או אשת עסקים? הוניגמן מציעה מערכות לבוש לכל אישה

הקטלוג של הוניגמן הוא אחד הדברים היותר מדליקים שנעשו כאן בעונות האחרונות. הוא נכון למותג, הוא לא אדג'י מדי, לא צועק מדי, לא מחדש מדי, ויחד עם זה הוא מביא איתו קונספט וביצוע כובשים.

הקטלוג בנוי כאורגנייזר (ארגונית) שמחולק למראות שונים על-פי מספר הנשים השונות שמתקיימות במקביל בכל אחת ואחת מאיתנו: דרמה קווין, טום בוי, פאם פאטאל, הבת של השכנה ממול, אמא, אשת עסקים או ציידת גברים.

בכל בוקר, כשאנחנו נעמדות מול הארון, אנחנו חושבות מי בא לנו להיות היום, איזו אישה אנחנו רוצות להוציא החוצה לעולם. הוניגמן מציעה כמה מערכות לבוש לכל הנשים שבתוכנו.

הקונספט הזה נפלא ונכון, הרי כולנו לוקות במולטי פרסונליטי אופנתית, זה חלק מהנשיות שלנו.

הביצוע של הקטלוג מצוין לא פחות מהקונספט שלו. הצילומים נהדרים, העיצוב הגרפי נותן כבוד לצילומים ולקונספט, וכולם מדיפים מניחוח רטרו עשיר ומשובח שאורז את מלאני פרס, הפרזנטורית של החברה, בוורסטיליות משכנעת שיוצקת למותג איכויות שנוזלות מתוך כל תמונה. *

פרחי מעצבים

בטאלינס מציגים קולקציית תכשיטים ייחודית, שבה מככב פרח האורכידאה, אשר עוצבה על-ידי סטודנטים משנקר

חנות וגלריית התכשיטים טאלינס מציגה קולקציית תכשיטי יוקרה, שכולה סביב אינטרפרטציות שונות של סטודנטים בשנקר לפרח האורכידאה (סחלב).

במסגרת "פרויקט עם התעשייה", סטודנטים של שנה ב' במגמה לעיצוב תכשיטים בשנקר, עובדים על קולקציה ייחודית שתוצג במלואה בשבוע הבא בטאלינס. דרורלי קראוס-פיירברג-כרמיאלי, המנחה הראשית של מגמת תכשיטנות בשנקר, מתמחה באיור בוטני ומקעקעת פרחים במקצועה, הציבה בפני תלמידיה אתגר עיצובי בצורת קולקציית תכשיטים שכולה בהשראת האורכידאה. כרמיאלי: "האורכידאה היא פרח מאוד ורסטילי, הוא מכיל הרבה צורות ותצורות. הוא גם גברי וגם נשי, ומאז ומעולם תרבויות שונות ייחסו לו אמונות, סמלים וכוחות".

השבוע פרויקט האורכידאות יגיע לסיומו, והחל משבוע הבא נוכל לראות את קולקציית התכשיטים שכוללת, טבעות, עגילים ותליונים מזהב צהוב ומזהב לבן 18 קראט, בשיבוץ יהלומים ואבני חן. *

מחירים: 3,600-100,000 שקל להשיג בטאלינס, בן יהודה 231 ת"א, טלפון: 5444443-03

יוצאים מהמסגרת

משקפיים עם מסגרות עבות ויהלומים נוצצים יאירו את החורף שלנו

גם בעונת החורף הקרובה משקפי ראייה עם מסגרת עבה ממשיכים להיות הדבר הכי נכון, וזה לא משנה אם אתה גבר, אישה או משהו ביניהם. אבל באופנה כמו באופנה, צריך להתחדש ולחדש, הרי זה לא ייתכן שהפריטים החדשים השנה יהיו זהים לאלה שבשנה שעברה, אחרת הכלכלה תיעצר, אנחנו נסתובב אפורים ועגמומיים ברחוב, ומגזיני הכרומו הנוצצים ידפיסו דפים ממוחזרים.

כדי שזה לא יקרה, מותגי-העל בעולם גייסו את מיטב המוחות והסטייל לסיעור מוחות נוצץ, והולידו טרנד חדש שנולד מתוך הישן וממשיך את מורשתו: קבלו את משקפי הראייה עם המסגרות העבות והיהלומים המשובצים. אותה צורה, אותה צבעוניות כהה, אבל עם יהלומים. וכן, גם לגברים. גם הגברים יסתובבו השנה עם עיניים נוצצות, אמנם בקטן ובמרומז, אבל גם הם יזכו בחלקת יהלומים קטנה וממושקפת. אני מהמרת שבקהאם כבר רכש לו קולקציה שלמה. *

מחירים: 1,000-3,000 שקל להשיג בחנויות האופטיקה המובחרות

סניקרס על עקבים

המעצב סרג'יו רוסי עיצב עבור פומה קולקציה של נעלי נשים

כששני עולמות שונים נפגשים, תמיד נוצר משהו מרגש. כל אחד מביא את האינפוטים שלו, וביחד יוצרים סלט אקלקטי משובח. יותר ויותר מותגים בעולם מבינים את תיאוריית הסינרגיה הפשוטה הזאת, וכך נולדים עוד ועוד שיתופי פעולה מעניינים בתוך עולם האופנה. אחד כזה הגיח לאוויר העולם לפני מספר שבועות, כשמותג הספורט האופנתי פומה חבר למעצב האיטלקי סרג'יו רוסי, שיעצב עבורו קולקציית נעלי נשים לאביב-קיץ 2009.

את ההשראה לליין המשותף קיבל רוסי מדגם הסניקרס "קלייד", אחד הדגמים היותר מצליחים בשנת 1973, שעוצב במיוחד עבור שחקן הכדורסל האגדי וולט "קלייד" פרייזר. רוסי העלה את הדגם על עקב גבוה והפך את הסניקרס השטוחה לנעל עקב מדהימה בשישה צבעים שונים: ירוק, ורוד, סגול, כסף, לבנדר ושחור. *

מחירים: 1,500-2,000 שקל להשיג ברשת חנויות פומה. קולקציית רוסי תנחת בארץ רק בקיץ הבא