סטודנטים באוניברסיטת ת"א יהנו משירות השכרת מכוניות לפי שעה

3 מכוניות מסוג שברולט אבאו יוצאו להשכרה לפי שעה במחיר של 17 שקל לשעה בתוספת תשלום של 1.7 שקל לכל קילומטר

סטודנטים באוניברסיטת תל אביב? בקרוב תוכלו להגיע לקמפוס ולצאת ממנו במכוניות להשכרה לפי שעה של חברת שיתוף המכוניות CAR2GO. החברה הגיעה להסכם שיתוף פעולה עם הנהלת האוניברסיטה ואגודת הסטודנטים במסגרתו יוצבו בשלב ראשון שלוש מכוניות מסוג שברולט אבאו במתחם הקמפוס.

השירות נועד לסטודנטים בקמפוס תל אביב (בני 23 ומעלה עם רשיון נהיגה בתוקף שנתיים לפחות), ויעניק להם גישה חופשית לרכב, בתשלום של 17 שקל לשעה בתוספת של 1.7 שקל לכל קילומטר. המכוניות יוצאו להשכרה גם על בסיס יומי במחיר של 119 שקל ליום בתוספת של 1.7 שקל לקילומטר. לדברי החברה, המחיר כולל, ביטוח, דלק ואת החניה השמורה בקמפוס. בין השעות 12 בלילה ל-6 בבוקר יקבלו השוכרים הנחה של 50%.

את המכוניות מתדלקים בדלקנים ותידלוק של הרכב יזכה את השוכר בחצי שעה נוספת שבה יוכל להשתמש ברכב. השירות יוצע לסטודנטים החברים באגודת הסטודנטים ולסגל המרצים במחיר מוזל וישווק על ידי אגודת הסטודנטים.

השירות אינו מוגבל לסטודנטים באוניברסיטת תל אביב, וניתן להצטרף לשירות באתר האינטרנט של החברה . לדברי החברה, עד כה הצטרפו כחברי מועדון למעלה מ- 500 משתמשים.

לדברי מרדכי כהן, מנכ"ל אוניברסיטת תל אביב: "הפיילוט נועד לאפשר לסטודנטים ליהנות מאמצעי תחבורה נוסף, שיקל עליהם את ההתנהלות וההגעה לקמפוס וממנו. הפרויקט יחסוך בכמות המכוניות המגיעות לקמפוס ובכך ישפיע בצורה חיובית על איכות הסביבה, לרבות פינוי שטחי החניה באוניברסיטה לטובת הגדלת שטחי הגנים".

לדברי גיל גולדנברג, יו"ר אגודת הסטודנטים באונ' תל אביב: "מדובר בפיתרון מבורך לבעיה מוכרת בקרב ציבור הסטודנטים, ושמחנו לשתף פעולה עם היוזמה".

לדברי יונתן גדיש, מנכ"ל CAR2GO: "הסטודנטים הם הקהל הקלאסי של השירות, שכן הם מחפשים פתרונות תחבורה חסכוניים וגמישים יותר. מעתה, סטודנטים יוכלו לנצל את השעות החופשיות כדי לצאת לסידורים מחוץ לקמפוס, לראיון עבודה או לקניות".