מחמיאה לכל גזרה

מאיה נגרי יודעת לשחק בגזרות כדי להוציא את המקסימום מהנשים שלובשות את הבגדים שלה

מאיה נגרי ילדה קולקציית חורף יוצאת דופן בקלאסיות הנשית שלה. העיצובים שלה מחבקים את הגוף הנשי בצורה מרגשת. הוולנים הרכים של המעילים ממשש עושים חשק לעבור לגור בלונדון, רק כדי שתהיה סיבה ללבוש מעילים כל היום. שמלות המעטפה עם המחשופים המכובדים יכולות להעביר כל גבר שפוי על דעתו, והז'קטים המפוסלים נותנים קרב יפה לבדים הנשפכים, שנוזלים מהשמלות על הגוף.

יש איזון בקולקציה של נגרי. יש הרמוניה. מבחינת הצבעים, מבחינת הגזרות ומבחינת החומרים. שום דבר לא מתנגש. הכל עובד בהתאמה מלאה מתוך בשלות עיצובית. המחשופים נדיבים אבל לא מוגזמים, הסילואטות צרות אבל לא צמודות, והצווארונים גדולים אבל לא גונבים את הפוקוס. תחושת האיזון הזאת מעלה את הקולקציה לרמה של קלאסיקה על-זמנית, כזאת שרוב הפריטים בה יהיו נכונים גם בעוד מספר שנים. נתון חשוב בהתחשב במצב הכלכלי הרעוע, שבו כל רכישה שלנו נעשית היום ממקום הרבה יותר זהיר.

נגרי נותנת פתרונות ראויים למלתחה שלמה, מרמת המכנסיים המחויטים עם המותן הגבוה והגזרה הישרה, שנראים נפלא עם חולצה גברית מכופתרת ויוצרים מראה מאוד מדויק ומכובד, ועד לשמלה נשית ונשפכת עם שכמיית ענק שנכרכת ברכות סביב הגוף ויוצרת מראה מאוד מפתה ועשיר.

השימוש התדיר של נגרי בגזרות מעטפת, בליפופים או בקשירות, עוזר להמציא את צללית הגוף מחדש. הצווארונים הגדולים גורמים למותניים להיראות צרים יותר ולירכיים פרופורציונליות יותר. גזרת המעטפה מאריכה את הצוואר ומחלקת את החזה ואת הבטן, והצלליות הארוכות של השמלות ושל המעילים מוסיפות לנו עוד גובה.

נגרי יודעת איך לשחק עם הגזרות כדי להוציא מהנשים שלובשות אותן את המקסימום בלי לפגום בעיצוב. מי שלא מרגישה נוח עם הקלאסיקה המונוטונית של שחור-אפור-לבן, יכולה לשבור אותה תמיד עם אקססוריז צבעוניים, כמו מטפחת משי שתכניס כתם צבע להופעה או סיכה ענקית מאבנים צבעוניות, שיקפיצו את המראה למקום קצת אחר. *

מחירים: 120-2,200 שקל להשיג ברשת חנויות מאיה נגרי

ניגודים משלימים

אצל ריפליי חומרים יקרים מתערבבים בזולים, וגזרות צרות מתערבבות עם גדולות. שם המשחק: אקלקטיות

האיטלקים לא מאכזבים, ומשחררים קולקציה מדליקה במיוחד שכוללת קפוצ'ונים עם פייטים אפורים, מעילי ויניל סגולים, שמלות סאטן עם הדפסים, טופים עם שרוולים תפוחים, וסטים באורכים שונים שמתלבשים על הז'קטים והמעילים, ואינספור חולצות מכופתרות שמשחקות תפקיד מרכזי במראה השכבות שריפליי מציעה לנו לחורף הקרוב.

כל הפריטים בקולקציה נגועים בטיפולים יוצאי דופן, שנותנים להם מראה של וינטאג' לא מתאמץ ומראה יוזד שמושג בעזרת טכניקות של כביסות ושטיפות שטרם נוסו עד היום, כולל כל מיני קפלים וקמטים בבד.

כשעומדים ומסתכלים על כל הקולקציה, תלויה על סטנדים, פרוסה כמו תערוכה בגלריה בריטית, מזהים צורות גיאומטריות מעניינות, משחק של חומרים מנוגדים כמו סאטן, ג'רזי, צמר ודנין, גזרות סלים וגזרות באגי, שרוולי עטלף וטופים אובר סייז.

בריפליי החוק המרכזי הוא שאין חוקים. חומרים יקרים מתערבבים בזולים, גזרות צרות מתערבבות עם גדולות, ותפירה מוקפדת מופיעה לצד אריגה גסה. זו קולקציה של פסיפס אקלקטי במיוחד, שמזכיר לנו שאופנה היא בסך הכל משחק. צריך קצת מעוף, קורט אסתטיקה, קמצוץ טעם טוב, כסף - וזכיתם במראה מנצח. *

מחירים: 399-5,299 שקל להשיג ברשת חנויות REPLAY

אומץ לב

ג'ון גליאנו מתפייט עם קולקציית תיקים בצורת לב, שבה משולבים פפיונים ומחזיקי מפתחות

ג'ון גליאנו, מעצב האופנה הנרקיסיסט, בעל האגו הכי גדול ומעוצב בתעשיית האופנה, מתרכך לקראת ימות החורף הקרים ושופך את נפשו הפיוטית על גבי תיקי עור משובחים.

על אף שהתיקים כוללים את כל מאפייני האהבה הבנאליים, ביניהם מפתחות, לבבות ופפיונים, התיק לא מריח ממתקתקות יתר, וגליאנו מזכיר לנו שוב את יכולתו הפנומנלית לרקוח תמהיל נכון ומדויק מאוסף של רכיבים ופריטים מוגזמים ולהרכיב מהם יצירת מופת. גליאנו מאזן את צורת הלב הסכרינית עם שרשרת חוליות גסות ממתכת ולוחיות עם האות G לגליאנו. גם הפפיונים לא נראים מוגזמים כשהם עשויים מעור חום מעובד. הבטנה של התיק מושקעת לא פחות, וכוללת הדפסי המשך של מכתב האהבה שמודפס על חלקו החיצוני של התיק. *

מחיר: 2,490 שקל להשיג ב-PLUSIT, ה' באייר 54 ת"א

יוצאים מעורם

התיקים של MONT BLANC עשויים מעור כל-כך רך, עד שבא לך לפדר איתם את אפך

MONT BLANC הוא לא רק מותג של עטי יוקרה לאלפיון העליון, הוא כולל גם תיקי עור איכותיים שמהווים סמל סטטוס לא פחות נוצץ. קולקציית התיקים החדשה מלאה במשחקים ובעיבודים של גלים וקפלים בטקסטורות שונות ובניטים עדינים. מכל דגם בקולקציה יוצרו 500 תיקים בלבד, שנמכרים במדינות בכל העולם, וכל תיק ממוספר בלוחית פנימית כיאה למהדורות מוגבלות.

התיקים עשויים מעור נאפה כל-כך רך, עד שבא לך לפדר את אפך עם אחד מהם, במיוחד כשהם מגיעים בצבעוניות נפלאה, כמו קינמון, שחור, לבן, אפור, אמבר ושנהב. *

מחירים: 1,222-9,045 שקל להשיג ב-MONT BLANC ברחבי הארץ