שון קונרי סוכן נסיעות

אחרי קתרין דנב, מיכאיל גורבצ'וב ופרנסיס פורד וסופיה קופולה, מפציע כוכב חדש בקמפיין של לואי ויטון

בית לואי ויטון מציג בגאווה את סר שון קונרי כאישיות החדשה שמככבת במסע הפרסום לערכי הליבה של בית האופנה היוקרתי. ככה זה אצל אנשי לואי ויטון. הפרזנטורים שלהם הם אישיות עם תוספת של תואר אצולה והקמפיין שלהם הוא מסע פרסום לערכי ליבה. סר קונרי הוא השישי בסדרת הדיוקנאות שצולמו לקמפיין של ויטון על-ידי הצלמת הפנומנלית אנני לייבוביץ'.

שון קונרי

קונרי מצולם על חוף הים שליד ביתו באיי הבהאמה. יושב על מדרגת עץ, פניו מקרינות את אותה עוצמה שקטה וחודרת שהפכה אותו למי שהוא, לידו מונחת הגרסה חסינת המים של תיק הנסיעות Keepall של לואי ויטון ובתחתית התמונה מופיע הכיתוב: "יש מסעות שהופכים לאגדה. איי בהאמה. 10:07". קמפיין הנסיעות של ויטון, שעולה במקביל לקמפיין שמתמקד בקולקציות העונתיות של המותג, נועד לבסס מחדש את המורשת בת ה-150 שנה של לואי ויטון כחלוץ עידן אמנות הנסיעות.

הרעיון שעומד מאחורי הקמפיין, הוא פרשנות רגשית למושג נסיעות. הנסיעות כמסע אישי, כתהליך של גילוי עצמי. באוגילבי & מאת'ר, משרד הפרסום שעומד מאחורי הקמפיין, רצו להמשיך את ההיסטוריה הארוכה של הקשרים שיש לויטון עם אנשים יוצאי דופן, כמו הקיסרית יוז'יני, ארנסט המינגווי ואודרי הפבורן. בגלל שאותם ספציפית היה קצת קשה לרתום לטובת הקמפיין, בעיקר בגלל שהם כבר לא בין החיים, בחרו בדמויות אחרות, יוצאות דופן גם הן, שערכו מסעות יוצאי דופן במהלך חייהן.

ב-2006 כיכבו בקמפיין הויטוני מיכאיל גורבצ'וב, זוג הטניסאים אנדרה אגאסי ושטפי גראף, ושחקנית הקולנוע האגדית קתרין דנב. בשנת 2007, קית' ריצ'רדס, סולן "האבנים המתגלגלות" נרתם למשימה, ב-2008 פרנסיס פורד וסופיה קופולה התמסרו לעדשה של לייבוביץ', ובימים אלו סיים גם שון קונרי את מלאכתו בנושא. כדי לשכנע את הגוורדיה המכובדת הזאת לדגמן לחברה מסחרית, נתרמה בשמם תרומה נכבדת, עצומה וסודית לפרויקט האקלים (Climate Project) של אל גור. רק התרומה בשם מיכאיל גורבצ'וב הוענקה לצלב הירוק הבינלאומי, ארגון שגורבצ'וב הקים ובראשו הוא עומד. *

להשיג בלואי ויטון, ה' באייר 32 כיכר המדינה, ת"א

משחקים עיצוביים

על הקולב, נדמה שהבגדים של אופירה אזרד צריכים הוראות הפעלה. על הגוף, כל שרוול בא על מקומו בשלום

בשקט בשקט, אופירה אזרד צוברת לה קהל לקוחות נאמן שהולך אחרי המשחקים העיצוביים שלה עונה אחרי עונה. אזרד יודעת לעצב שמלה שאפשר ללבוש לפחות בארבע צורות שונות. לחלק מהטופים שלה צריך לצרף הוראות הפעלה, כי לא ברור איפה נכנס הראש, איפה הידיים ואיפה מתחיל קו המותן. כשרואים את הבגדים שלה תלויים על קולב הם נראים כמו ציור של פיקאסו, יפים ומבלבלים. רק כשהם נלבשים על הגוף, כל חלק מתלבש על מקומו המדויק והכל פתאום נראה מאוד הגיוני וברור.

בקולקציית החורף של אופירה אפשר למצוא מכנסיים עם כיסים ענקיים, חגורות עם אבזמים מרובעים שנותנים תחושה של וינטאג', חולצות אובר-סייז, חולצות פסים בכחול ולבן, וחולצות עם המון הדפסים של אתרי בנייה עם פיגומים, מנופים, מסמרים וברגים. הז'קטים והמעילים בקולקציה עשויים מקורדרוי ומבדי קטיפה בצביעה ישנה, שנותנת לפריטים מראה קצת ישן. אבל כוכבות הקולקציה הן השמלות שמתלפפות על הגוף באורכים שונים עם אפשרויות סגירה מסקרנות בסגול, ירוק, חרדל, אדום-יין ושחור.

מחירים: חולצות 219-389 שקל, ז'קטים ומעילים 499-799 שקל, מכנסיים 619-790 שקל, שמלות 589-630 שקל להשיג ב-OFIRA, יעבץ 26 ת"א, ובחנויות מעצבים מובחרות. טלפון: 5169154-03

סתיו ישראלי

גולף מציגה קולקציית בסיסית ואיכותית לטובת הגבר הישראלי, שמתעקש על מראה לא מוקפד מדי

כיף להסתובב ברחובות של אירופה הקלאסית. לא חשוב באיזו מדינה אתה נמצא. פשוט שוטט לך ברחובות העיר, שרוק להנאתך או לזמזם נעימה מוכרת, והסתכל איך אנשים סביבך מתלבשים. במיוחד הגברים. איזה טעם משובח. איזה דיוק. כמה סטייל נוטף מהם עם כל צעד שהם עושים על האספלט המצוחצח. איזו נחת. איזה סטייל. כאילו זינקו ממגזין אופנה של החודש האחרון. דמויות אנושיות מנייר כרומו מנצנץ.

ואז אתה נוחת בארץ הקודש, כמה מחיאות כפיים לטייס, ושוב אתה מתרוצץ כמו עכבר מיוזע ברחובות תל-אביב. כל דמויות הכרומו נעלמו ואין כאן אף גבר עם חליפה, רק זכרים שמסתובבים עם ג'ינסים וטי שירט שמאיימת להתפורר על הגוף מרוב כביסות. תודה לאל שסתיו עכשיו וכפות הרגליים מתחבאות בתוך נעליים סגורות. אז נכון, אם גברים יתחילו להסתובב בשדרות רוטשילד עם חליפות זה ייראה קצת גלותי, ואולי גם יהיה להם חם, אבל מה לגבי קצת בייסיק איכותי? בייסיק איכותי הוא פתרון ביניים הולם ולא מוגזם.

ברשת גולף, האופציה הלוקאלית של גאפ, אפשר למצוא קולקציה רחבה, פשוטה ובסיסית שמהווה פתרון ביניים מצוין. הקולקציה לא מוגזמת מדי בשביל הקהל הישראלי, שמתעקש לשמור על מראה לא מוקפד מדי, ובמקביל יש בה טוויסטים מדליקים שמקפיצים את הבייסיק לנגיעות אופנה של ממש.

קולקציית הסתיו הגברית כוללת אפודות מדליקות, שיאפשרו לכם לבנות מראה שכבות מעניין, עניבות צרות, חולצות מכופתרות מלאות במשבצות, חולצות בצבעים קלאסיים ובצבעים לא קונבנציונליים, כמו כתום, ורוד, צהוב וסגול, סריגים חלקים או מעוינים וכמובן מכנסיים בגזרות ישרות ודגמ"חים עם כיסים שניתנים להורדה, שהרי חייבים איזשהו גאדג'ט בתוך קולקציה שלמה.

מחירים: 59.90-889.90 שקל להשיג ברשת חנויות גולף