HOT מגבירה את התחרות מול yes: מעלה ערוץ חדש שישודר רק ללקוחות החברה

תשיק בעוד כ-3 שבועות את ערוץ HOT3 החדש - ערוץ פרימיום בלעדי הכולל תמהיל של הפקות המקור ששודרו עד כה בבלעדיות לצופי HOT ; הערוץ החדש יחליף בין היתר את ערוץ XTRA HOT שיורד מהממיר

HOT מנסה לחזק את הבלעדיות: בעוד כ-3 שבועות תשיק חברת הכבלים את HOT3 החדש - ערוץ פרימיום בלעדי אשר כולל תמהיל של הפקות המקור ששודרו עד כה בבלעדיות לצופי HOT. לצד הפקות המקור ישודרו גם סדרות הרכש שמשודרות כיום ב-XTRA HOT, וברובם נגישות גם לצופי חברת הלוויין yes. הערוץ יוצע ללקוחות HOT ללא תשלום נוסף, במסגרת חבילת הבסיס.

עם השקת HOT3 החדש יעלו שני ערוצים נוספים: HOT Family ו-HOT Zone אשר יחליף את ערוץ AXN שנחשב לאחד הערוצים הפופולריים של HOT. בעקבות השינויים, מספרי הערוצים ישתנו גם הם כך ש-HOT3 יישאר במקומו בערוץ מס' 3, HOT Family יתמקם בערוץ מס' 4 במקומו של ערוץ ביפ, ערוץ HOT Zone יזוז לערוץ מס' 5 וביפ ימוקם בערוץ מס' 6 במקומו של ערוץ AXN.

קרני זיו, סמנכ"ל התוכן של HOT, אמר היום כי "השינויים בשוק התקשורת ומפת הערוצים המשתנה, יחד עם התחושה כי קיים ציבור שלם שלא מוצא את עצמו בעולמות הטלוויזיה הנוכחיים, הובילה אותנו להחלטה להפוך את ערוץ HOT3 החדש לערוץ דגל שיעניק לצופיו את הטוב משני העולמות, המקור והרכש. בזמנים בהם מפת שידורי הפריים טיים של ערוצי הברודקאסט מוצפת בתוכניות ריאליטי, HOT3 החדש מציב במרכז הפריים טיים שלו את מיטב סדרות הדרמה האיכותיות, המדוברות והמושקעות ביותר בארץ ובעולם. HOT3 מציע לצופיו אלטרנטיבה מקורית, ומדובר בנכס אסטרטגי ובלעדי השייך רק ללקוחות HOT".

כאמור, HOT3 החדש ימשיך לשדר את הפקות המקור של החברה הכוללות את "הבורר 2", "פרשת השבוע 3", "תמרות עשן", "חשופים 2", "סוזנה הבוכייה" ו"גאווה ודעה קדומה", אליהן יצטרפו סדרות הרכש של XTRA HOT ובהן "הגברים של שדרות מדיסון 2", "סווינגטאון", "קליפורניקיישן 2", "24 עונה 7" ו"אבודים 5".