אלי ארוך ניסה להתאבד ואושפז: "יותר טוב לי למות, אני בודד לגמרי"

אלי ארוך מאושפז במחלקת טיפול נמרץ לב בבית החולים איכילוב בת"א במצב בינוני עד קשה, לאחר שבלע כדורים במינון גבוה, אולם לא נשקפת סכנה לחייו

"החלטתי לשים קץ לחיי. במידה שההסכם עם כלל ייצא אל הפועל, תעבירו את כל הכסף לאימא שלי". זו לשון הודעת הטקסט ששלח שחקן המעו"ף אלי ארוך לחברו בערב שבת, זמן קצר לפני שניסה לשים קץ לחייו. ארוך מאושפז במחלקת טיפול נמרץ לב בבית החולים איכילוב בת"א במצב בינוני עד קשה, לאחר שבלע כדורים במינון גבוה, אולם לא נשקפת סכנה לחייו.

יממה קודם לכן שלח ארוך לאותו חבר הודעות בנוסח: "אני לא יודע מנוח. יותר טוב לי למות, פשוט אין לי אף אחד, אני בודד לגמרי. מה עושים?".

ארוך אף הותיר מכתב פרידה לאימו ג'ני, על גבי פתק: "אימא יקרה שלי, נשמה שלי. מצטער, לא יכולתי יותר. ניסיתי להיאבק בכל הכוח. ניסיתי לגלות סבלנות, אבל אין בי יותר כוח להילחם. אני מצטער שאני עוזב אותך עם כל החובות, אבל תסלחי לי. הגעתי לקצה גבול היכולת".

מקורבי ארוך אמרו, כי בימים האחרונים היה מצב רוחו שפוף, למרות הסכם הפשרה המתגבש עם כלל פיננסים, לפיו יקבל ארוך כ-10 מיליון שקל. הסיבה לכך היחפזות הפרקליטות להגיש את כתב האישום נגדו, ימים ספורים לפני השימוע שאמור היה להיערך לו, וכן טענותיה שהוציא דרכון במירמה.

בכלל החליטו לעכב את חתימת הפשרה וארוך, שמתקיים על יסוד קצבת הביטוח הלאומי ושיווע לסכום הכסף שאמור היה לקבל, התאכזב. פרקליטתו של ארוך, עו"ד פנינת ינאי, מסרה בתגובה: "אני מקווה שכל הגורמים המעורבים בדבר יפגינו את מידת האחריות, הזהירות והרגישות, כי חשוב לזכור שמאחורי כל קייס משפטי בעל סיכון או סיכוי ומאחורי כל כותרת עיתונאית, עומד בן אנוש".