יוג' מדיה זכתה בקרב מול ברעם: קיבלה את זכויות הפרסום על הקיר בכיכר רבין

יוג' קיימה מו"מ עם ועד הבית של הבניין במשך שלוש שנים, אולם יומיים לפני חתימת החוזה ניסתה ברעם לחתום על חוזה מול הדיירים

חברת יוג' פתרונות מדיה, שבבעלות עמיר חן וגלעד גולדשטיין, המתמחה בפרסום על גבי קירות ופיגומים, זכתה במאבק על הזכות לפרסם באחד המיקומים המבוקשים בת"א - רחוב אבן גבירול 67 פינת כיכר רבין. זאת, לאחר שהחברה המתחרה, ברעם פרסום מקורי, מחקה את התביעה והבקשה לצו מניעה שהגישה.

ועד הבית של אבן גבירול 67 ניהל במשך שלוש שנים מו"מ מקביל עם כמה חברות בתחום, הנוהגות לשפץ את חזית הבניין תמורת הזכות לפרסם עליו. לבסוף חתם על הסכם עם יוג' שתשלם 650 אלף שקל. אלא שברעם טענה שיומיים קודם לכן בוצעה התקשרות עימה, אחרי שוועד הבית שלח לה טיוטת חוזה והיא ביצעה "קיבול". לדבריה, ועד הבית גם העניק לה זכות סירוב ראשון להשוות כל הצעה מתחרה, ורק פורמלית ההסכם עימה טרם נחתם.

יוג' טענה, באמצעות עו"ד אסף שילה, שברעם מיהרו לחתום כעבור יומיים על הצעת ועד הבית ולשגר אותה אליהם כדי לנסות ולקבוע עובדות בשטח, למרות שידעו כי הושג סיכום עם יוג'.

בתום יומיים של חקירות המצהירים הודיעה ברעם על מחיקת הבקשה והתביעה, ושהיא מסכימה לביטול הצו הארעי נגד ההתקשרות עם יוג'. השופטת זהבה אגי חייבה אותה לשלם ליוג' הוצאות משפט בסך 10,000 שקל. (בש"א 180544/08)

יוג' וברעם