עובדי ערוץ 10 מתארגנים להפגנה מול ביתו של הרב עובדיה יוסף

העובדים, המוחים על החלטת ועדת הכלכלה אתמול לצאת במכרז חדש לערוץ 10, קיבלו החלטה לערוך הפגנה מול ביתו של העומד בראש מפלגת ש"ס, אשר מטעמה מונה אריאל אטיאס לתפקידו כשר התקשורת

עובדי ערוץ 10 מתארגנים להפגנה מול ביתו של הרב עובדיה יוסף, מנהיג תנועת ש"ס. ל"גלובס" נודע כי העובדים, המתכנסים בשעה זו, קיבלו החלטה לערוך הפגנה מול ביתו של העומד בראש מפלגת ש"ס, אשר מטעמה מונה אריאל אטיאס לתפקידו כשר התקשורת.

לא מן הנמנע כי ההפגנה מול ביתו של הרב עובדיה יוסף בשכונת "הר-נוף" בירושלים תיערך כבר מחר (ה').

נציגי עובדי ערוץ 10, הלוקחים חלק בישיבה הערב (ד'), החליטו לצאת למאבק אגרסיבי על מנת להגן על מקום עבודתם, ולדבריהם - לא ייתכן שמפלגה חברתית כמו ש"ס חתומה על פיטורים של 3000 עובדים לפני הבחירות.

מדובר בצעד ראשון מתוך שורה של צעדים שמתכננים העובדים בימים הקרובים. גורמים בערוץ 10 אמרו בתגובה כי זכותם של העובדים להגן על מקום עבודתם.

ההפגנה מול ביתו של עובדיה יוסף מלמדת כי עיקר הכעס בערוץ ובקרב עובדיו מופנה לשר התקשורת, אריאל אטיאס, זאת על אף שאטיאס הוא זה שהביא לוועדת הכלכלה את התקנות לשם אישורן כך שלערוץ תינתן ארכה נוספת.

לא מן הנמנע כי צעד זה בא לבטא רצונם של עובדי הערוץ להשפיע על אטיאס לערער במהרה על ההחלטה שהתקבלה אתמול (ג') בוועדת הכלכלה לצאת באופן מיידי במכרז מחודש לערוץ 10, זאת באמצעות דרישה לקיים דיון חוזר.