באוסקר הזה תלבשי לבן

רוב הכוכבות שצעדו על השטיח האדום נראו ככלות ביום חתונתן. יוצאות הדופן היו קייט וינסלט שהפציעה בשמלה אפורה קלאסית של איב סאן לורן וביונסה שנראתה כמו נפלטה מאולמי שושנים

שחקניות

אן התוואי

המתלבשת המצטיינת

אן התוואי: נראתה נפלא בשמלת סטרפלס של ג'ורג'יו ארמאני שנצצה עם אבני הסברובסקי ששובצו לכל אורכה ורוחבה בצורה אלכסונית מחמיאה. השמלה שידרה משהו מרענן ונוצץ, לא כבד מדי, לא מבוגר מדי ולא מוגזם או פומפוזי. התוואי פיצחה בהצטיינות את משוואת השטיח האדום.

ביונסה

אופנת רינה באלנבי

ביונסה - בשמלת נימפה שחורה ומחרידה עם הדפסי ענק של פרחים ועלים מוזהבים נראתה כאילו זה עתה יצאה מאופנת רינה באלנבי. המחוך של השמלה היה כה הדוק עד שנדמה היה שכל אבקני הפרחים המוזהבים איימו להתפוצץ בכל רגע נתון ולהישפך על השטיח. השמלה שייכת, אגב, לבית האופנה של ביונסה, עובדה שהופכת את פיאסקו האופנה הזה לעוד פחות סימפטי.

מריסה טומיי

מניפה יפהפייה על השטיח האדום

מריסה טומיי העיזה להעיז עם שמלת ורסאצ'ה ממשי כסוף שנראתה כמו מניפה יפיפייה שנפרסה על השטיח האדום. טומיי היא בין הכוכבות הבודדות שבחרו להציג על השטיח שמלה עם קצת מעוף, משהו קצת אחר, לא סתם עוד שמלה עם כתף א-סימטרית ורק על כך מגיע לה אוסקר.

קייט וינסלט

אצילית ומדויקת

קייט וינסלט נשארה נאמנה לסגנון הקלאסי אלגנטי שטיפחה בטקסים האחרונים בהם השתתפה והוא אכן הולם אותה. בשמלה אפורה של איב סאן לורן עם תחרה שחורה וכתפייה אחת וינסלט שידרה משהו מאוד אצילי ומדויק.

פנלופה קרוז:

הנסיכה הקסומה והמנומנמת

פנלופה קרוז עם שמלת וינטג' של BALMAIN הוט קוטור עם הרבה תחרה והרבה שיפון. הסטרפלס מעך לה את החזה והצבע החיוור לא החמיא לה. כל הטמפרמנט והפלפל הספרדי של קרוז התפוגגו לתוך המלמלות החיוורות. קרוז נראתה כמו הנסיכה הקסומה, עדינה וענוגה שזה מקסים אבל אם היא הייתה בוחרת להבליט דווקא את הצד האחר בה, זה המסעיר, הדרמטי, הסקסי, הכובש, היא הייתה מצליחה לגרום לכל שאר הכוכבות לאכול אבק על השטיח האדום.