תקלה באתר האינטרנט של בנק דיסקונט; בנק דיסקונט בתגובה: "התקלה טופלה"

(עדכון) - מבדיקת "גלובס" עולה, כי לאחר תגובתו האחרונה של הבנק, התקלה בביצוע פעולות תוקנה, אך כעת קיימת תקלה בהפקת שאילתות מידע

מזה כשעתיים לא ניתן לבצע פעולות באתר של בנק דיסקונט , כך נודע מפניות לקוחות הבנק ל"גלובס". מבדיקת "גלובס" עולה, כי לאחר הזדהות בכניסה לאתר הבנק, המערכת זורקת את המשתמש החוצה מהמערכת או מובילה לדף המציין כי השירות אינו פעיל זמנית.

לקוחות שפנו ל"גלובס" התלוננו כי פניותיהם אינם נענות על-ידי התמיכה בבנק, וכי פניות קודמות באותו נושא, נענו בעיכוב ניכר (לאחר יומיים), וללא תגובה קונקרטית מאחר שבינתיים חזר האתר לפעול.

מבנק דיסקונט נמסר בתגובה: "אין תקלה באתר הבנק. יחד עם זאת, בשעה האחרונה יש עומסים על האתר לביצוע פעולות, והדבר לוקח קצת יותר זמן. כמו כן, יש מצבים שצריך להיכנס ולצאת מהאתר כדי לבצע את הפעולה".

יצוין, כי מהבנק נמסר ב-14:31 כי התקלה תוקנה. מבדיקה נוספת של "גלובס" עולה, כי בעוד שלאחר שעה זו אכן ניתן לבצע תקלות באתר, קיימת תקלה בהפקת שאילתות מידע - כדוגמת פירוט תנועות אחרונות בחשבון העו"ש.

אנו חוזרים ומבקשים לקבל את פרטי ההתקשרות עימכם בכל פניה הנוגעת לתקלה במערכות השירות של הבנקים, על מנת לקבל את מלוא המידע. ניתן לפנות למערכת האתר בדואר אלקטרוני.

דיסקונט א