המכונה הראשונה להדפסת ספרים ב-5 דקות הושקה בלונדון

מכונת הספר-אספרסו, מציעה גישה חופשית לספרים החל מגרסת הפקס המקורית של לואיס קרול ועליסה בארץ הפלאות שלו ועד לספר האחרון שראה אור

המהפכה הגדולה ביותר בעולם הספרות ב-500 השנים האחרונות מאז המצאת הדפוס של גוטנברג, הושקה ביום שישי ה-24.4.09 בסניף צ'רינג קרוס של רשת חנויות הספרים "בלאקוול". היא לא יפה והיא לא סקסית ונראית כמו מכונת צילום גדולה ומסורבלת, אבל ה-Espresso Book Machine הראשונה בעולם, מבשרת את סוף עולם חנויות הספרים כפי שהכרנו אותו.

מעתה לא יהיה יותר צורך לחכות להוצאות הספרים וגם לא לעמוד בפני התופעה המתסכלת של ספר אהוב שאזל בהוצאה, כי הצרכן יכול לבחור מתוך רשימה של כחצי מיליון כותרים, לחכות חמש דקות, ומתוך המכונה ייצא אל תוך ידיו הספר המבוקש.

מכונת הספר-אספרסו, מציעה גישה חופשית לספרים החל מגרסת הפקס המקורית של לואיס קרול ועליסה בארץ הפלאות שלו ועד לספר האחרון שראה אור.

מבלאקוול מוסרים שהם מתכננים להגיע למבחר של יותר ממיליון כותרים עד סוף הקיץ (רק לצורך הדגמה: מדובר על 38 ק"מ של שטח מדף). רוב הכותרים המדוברים הם ללא זכויות יוצרים.

רשת בלאקוול שעובדת עם מו"לים מכל רחבי בריטניה מדווחת על תגובות חיוביות ומתלהבות על רעיון שיתוף הפעולה האפשרי עם המכשיר החדש.