הקרקס הנודד של בארסה מגיע ללונדון, המחירים בהתאם

מחירי הכרטיסים בשוק השחור למשחק חצי הגמר בליגת האלופות ביום רביעי מגיעים ל-800 ליש"ט, פי שמונה ממחיר שמשלמים עבור משחק פרמיירליג בו מעורבת אחת מארבע הגדולות באנגליה

עד כמה גדול הטירוף באנגליה סביב צמד משחקי חצי גמר הצ'מפיונס ליג שייערכו היום ומחר, אפשר ללמוד ממחירי הכרטיסים בשוק השחור. הספסרים הלונדונים דורשים מחיר ממוצע של 700 ליש"ט עבור המשחק בין צ'לסי לברצלונה שייערך ביום רביעי, כאשר כרטיס למקום טוב על קו האמצע מגיע במקרים מסויימים ל-800 ליש"ט - פי עשרה מהערך הנקוב של הכרטיס.

לגבי המשחק בין ארסנל למנצ'סטר יונייטד, הרי שכאן הביקוש הוא אמנם גבוה כמעט באותה מידה, אך בשל העובדה שהאצטדיון הביתי של התותחנים "האמירייטס" שמכיל 60,355 מקומות, גדול משמעותית מסטמפורד ברידג' שבו 42,055 מושבים בלבד, משפיעה גם על התמחור: מחיר ממוצע של כרטיס לדו-קרב בין ארסנל ליונייטד מגיע "רק" ל-600 ליש"ט. כהשוואה, כרטיס למשחק פרמיירליג שבו מעורבת אחת מארבע הגדולות של אנגליה עולה באופן מסורתי בשוק השחור כ-100 ליש"ט.

אחד ממנהלי דוכני מכירת הכרטיסים ב"לסטר סקוואר", האיזור שבו מתנהלת עיקר המכירה בשוק השחור, אמר אתמול בשעות הצהריים: "הדרישה עצומה, במיוחד למשחק של ברצלונה שמהווה אטרקציה מיוחדת עבור התיירים. רק היום היו אצלי איטלקים, גרמנים, סינים, רוסים, ישראלים ואפילו אמריקנים".

מבחינת אוהדי ברצלונה שאמורים להגיע למשחק, הרי שחלק מהם דווקא ישלמו מחירים סבירים. כ-1,900 אוהדים של הקבוצה זכו לפני כשבועיים בהגרלה שקבעה מי המאושרים שיוכלו לרכוש כרטיס למשחק בסטמפורד ברידג' במחיר נקוב. רק אלו שנמנים על חברי המועדון הרשומים ומחזיקים במנוי למשחקי הבית של בארסה, הורשו להשתתף בהגרלה.