בכיר באוצר: "אין סיבה שאנשי קבע לא קרביים ייצאו לפנסיה בגיל 45, ייהנו מהטבות מס ויטיילו בכל העולם"

הבכיר ל"גלובס": "אני מתכוון, למשל, לכלכלנים ומשפטנים שמשרתים בקריה" ; "אין כל סיבה שבניגוד לכל העובדים במשק, אנשי הקבע לא ימוסו על הטבות כמו רכב צמוד ונקודות ספורט, ואין כל סיבה שמשלחות משרד הביטחון בעולם ימשיכו להיות מנופחות ובזבזניות"

"משרד הביטחון וצה"ל מסיטים את הדיון מהעיקר ומסרבים לקחת אחריות על ניהול תקציב אחראי לטובת מערכת הביטחון. מערכת הביטחון לא הגישה עד היום תוכנית להתייעלות כלכלית כפי שנדרשה עם אימוץ דו"ח ברודט בהחלטת הממשלה ב-2007, ולכן הוגשו הצעות לממשלה מטעם האוצר". כך מסר היום (א') ל"גלובס" בכיר במשרד האוצר.

באוצר הביעו מורת רוח על ההתקפות שהשמיע היום דובר צה''ל, אבי בניהו, בגלי צה''ל. לפי בניהו, "פקידי אגף התקציבים הוציאו את כל הגחמות נגד צה''ל". הבכיר באוצר הגיב: "לא ראוי שדובר של גוף ביצועי תוקף בפומבי את הממשלה".

הבכיר הוסיף: "האוצר רוכש הערכה רבה למפקדי צה"ל וחייליו. אין לנו שום כוונה לפגוע במערך הלוחם של צה"ל, אבל איננו רואים כל סיבה שאנשי קבע שאינם קרביים כמו כלכלנים, משפטנים שמשרתים בקריה, ייצאו לפנסיה עד גיל 45 עם פנסיה תקציבית מהמדינה. אין כל סיבה שבניגוד לכל העובדים במשק, אנשי הקבע לא ימוסו על הטבות כמו רכב צמוד ונקודות ספורט. ואין כל סיבה שמשלחות משרד הביטחון ברחבי העולם ימשיכו להיות מנופחות ובזבזניות".