אתרי היכרויות עושים חיל בתקופת המיתון

אנלסיטים מסבירים זאת בכך שיותר אנשים יכולים להקדיש יותר זמן לכך. הסבר אחר, הוא הרצון לחלוק דירה עם מישהו, או מישהי כדי לחסוך בעלויות תחזוקה, מזון וגם שכר דירה

אתרי היכרויות עושים חיל, דווקא בתקופת המיתון, ואנלסיטים מסבירים זאת בכך שיותר אנשים יכולים להקדיש יותר זמן לכך. הסבר אחר, הוא הרצון לחלוק דירה עם מישהו, או מישהי כדי לחסוך בעלויות תחזוקה, מזון וגם שכר דירה. "גברים ונשים שהוגדרו כסינגלס מושבעים מחפשים עתה בני ובנות זוג" אומר גרג וולדורף, המנכ"ל של אתר ההיכרויות 'הרמוני' שהוא אחד המובילים בארה"ב.

סקר שנערך על ידי האתר אמרו 25% מהנשים כי המתח שאי הוודאות במצב הכלכלי יוצר אצלן, גורם להן לחפש קשר ארוך טווח עם בני זוג. גם מספר הכניסות הגדול משמעותית בתקופה זו מעיד על השינויים שנגרמו על ידי המיתון, במיוחד נרשמה כניסה גדולה במיוחד בימים שמדד הדאו ג'ונס ירד ביותר מ 100 נקודות. אך מתברר כי גם אתרים המציעים היכרויות קצרות טווח, לסטוצים פורחים, וביניהם האתר AshleyMadison.com שהמנכ"ל שלו, נואל בידרמן, אומר כי הסיבה לכך היא המיתון, וכי קשרים מסוג זה גורמים לגולשים להרגיש טוב יותר עם עצמם.

פרשנות העורך: אדם המפוטר ממקום עבודתו, מאבד בכך גם מסגרת חברתית, והזדמנויות רומנטיות, כך שהאופציה הזמינה ביותר עבורו\ה היא אתרי ההיכרויות באינטרנט.