הפנקיסטית של סלקום כובשת את טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: גם פרסומת הצדפות של פלאפון ממשיכה לשמור על מיקום גבוה בדירוג ■ עלייה במספר הפרסומות ששודרו בשבוע החולף

הפרסומת של סלקום, באמצעות מקאן-אריקסון, מובילה את טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות. שיעורי הזכירה של הפרסומת עומדים על 13.8%, ושיעורי האהדה עומדים על 20.2%.

הפרסומת לפלאפון באמצעות אדלר-חומסקי ממוקמת במקום השני ברשימת הפרסומות הזכורות ובמקום השלישי ברשימת הפרסומות האהובות. שיעורי הזכירה והאהדה של הפרסומת זהים ועומדים על 12.2%. לדברי ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים יחסית בקרב עולים חדשים.

השבוע נכנסו לטבלאות 3 פרסומות העוסקות במוצרי חלב וגבינות: תנובה, מחלבות גד ושטראוס. הפרסומת לתנובה, באמצעות מקאן-אריקסון, ממוקמת השבוע במקום השלישי ברשימת הפרסומות הזכורות ובמקום הרביעי ברשימת הפרסומות האהובות.

הפרסומת לקוקה-קולה זירו באמצעות קבוצת דחף ממוקמת במקום השני ברשימת הפרסומות. הפרסומת למזגני טורנדו באמצעות אדלר-חומסקי היא הפרסומת בעלת ההשקעה הגבוהה ביותר במדיה במהלך השבוע האחרון: כ-1.1 מיליון דולר במחירי מחירון.

השבוע יש 4 פרסומות אשר נכללות ברשימת הפרסומות בעלות ההשקעה התקציבית הרחבה ביותר ונכללות גם ברשימות הפרסומות הזכורות והאהובות (טורנדו, מפעל הפיס, מחלבות גד ובנק הפועלים).

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי חלה עלייה קלה במספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע, כאשר מספרן עומד על 258 (לעומת 240 בשבוע שעבר). עם זאת, חלה ירידה קלה בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע, כאשר השבוע סך התקציבים עומד על כ-38.3 מיליון דולר (לעומת כ-39.3 מיליון בשבוע שעבר).