האם תקציב הפרסום של אופנת CELIO יעזוב את מקאן בוטיק?

התקציב טופל עד כה במשרד מקאן בוטיק, אולם משרד הפרסום אליקים-הרמן&נהרדעא הוזכר כמועמד לתפקיד

האם אופנת סליו (CELIO) מקבוצת פישמן מתכוונת להחליף משרד פרסום פעם שלישית תוך 3 שנים? ל"גלובס" נודע כי נבחנת העברת תקציב הפרסום של המותג ממשרד הפרסום מקאן בוטיק מקבוצת מקאן-אריקסון למשרד הפרסום אליקים-הרמן&נהרדעא.

בכל מקרה, תקציב המדיה של הקבוצה יישאר בטיפולה של חברת המדיה מיוז, המטפלת בכל רכש המדיה של קבוצת פישמן.

כאמור, בשנים האחרונות עבר המותג בין מספר משרדים: בתחילת 2006 נפרדה הרשת ממשרד הפרסום אדלר-חומסקי והחליטה לעבור למשרד הפרסום אופטימום הנתפס כמתמחה באופנה, זאת לאחר מכרז בו התמודדו 4 משרדים.

החברה הכריזה אז על כוונה לצאת לתהליך של מיתוג מחדש והגברת הווליום הפרסומי, ואכן כעבור חודשים ספורים עלתה הרשת, לראשונה מאז הושקה בישראל, בקמפיין טלוויזיה בכיכובו של הדוגמן הבינלאומי בנואה מרשל, תחת הקונספט "THE URBAN SEDUCER - פיתוי ואופנתיות", ותחת הסיסמה "The Power To Attract".

אולם, הרומן עם אופטימום לא האריך שנים, ובתחילת 2008 הועבר התקציב למקאן בוטיק.

כפי שהצהירה החברה, התקציב אכן גדל בשנתיים הקודמות: מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי לעומת 2 מיליון דולר במחירי מחירון שהושקעו ב-2007, עלה התקציב ב-2008 ל-2.7 מיליון דולר במחירי מחירון. מתחילת השנה פרסמה החברה בהיקף כולל של כמיליון דולר במחירי מחירון, שמשמעותם כ-300 אלף דולר.

יש להניח כי הכוונה לעבור למשרד הפרסום אליקים-הרמן&נהרדעא נובעת מניסיונו ארוך השנים של גולן נהרדעא בתחום פרסום האופנה. נהרדעא, שמתמחה באופנה ולייף סטייל, עבר בשנים האחרונות גלגולים שונים וניסיונות שיתוף-פעולה עם משרדי פרסום למיניהם - בהם עם אדלר חומסקי&ורשבסקי ופובליסיס-אריאלי, אך כל הניסיונות לא צלחו לאורך זמן.

לפני כשנה חבר נהרדעא לשיתוף-פעולה עם משרד פרסום קטן אחר: אליקים-הרמן, והוא הצטרף לפעילות המשרד. המשרד הממוזג קיבל את השם אליקים-הרמן&נהרדעא.

ממקאן בוטיק סירבו להתייחס לידיעה.

* אליעזר פישמן הוא בעל השליטה בעיתון "גלובס".