עסקת ענק בהרצליה פיתוח: תושב חוץ רכש וילה ב-44 מיליון שקל

הרוכש הוא איש עסקים ממרכז אמריקה שחיפש לקנות בית על שטח של דונם וחצי באזור ■ שטחה הבנוי של הווילה, שממוקמת בחלק הצפוני של רחוב הנשיא, הוא 800 מ"ר - רחוב הנשיא נחשב לשכונה היקרה בישראל

עסקה שמעוררת את שוק הנדל"ן מתרדמת הקיץ נחתמה לאחרונה בהרצליה פיתוח. איש עסקים ממוצא צרפתי מכר וילה מפוארת ברחוב הנשיא תמורת 44 מיליון שקל.

הרוכש הוא איש עסקים ממרכז אמריקה שחיפש לקנות בית על שטח של דונם וחצי באזור. הווילה, שבנויה על מגרש של כ-1,850 מ"ר, נבנתה לפני חמש שנים בהשקעה של מיליוני שקלים ובנייתה הסתיימה לאחרונה.

שטחה הבנוי של הווילה, שממוקמת בחלק הצפוני של רחוב הנשיא, הוא 800 מ"ר. היא משתרעת על פני שלושה מפלסים, כולל שני מפלסי גינה, אחד קדמי והשני אחורי. רחוב הנשיא נמצא בשכונה שנחשבת ליקרה ביותר בישראל.

המוכר קנה את הווילה לפני חמש שנים תמורת 1.8 מיליון דולר. הווילה מתוארת בפי אנשי נדל"ן הפועלים באזור הרצליה פיתוח כ"וילה מהסרטים". הווילה כוללת חדר שינה רחב ידיים בשטח של 120 מ"ר, לכל חדר יש אמבטיה צמודה וחדר סאונה. בווילה יש כמובן בריכת שחייה גדולה וחימום תת-רצפתי. החניון התת קרקעי של הווילה מכיל שטחי חנייה לשישה כלי רכב.

לדברי אנשי נדל"ן מהרצליה פיתוח, רוב ההצעות שקיבל המוכר נעו סביב 8 מיליון דולר, אולם הוא התעקש לקבל 12 מיליון דולר. לבסוף נאלץ להסתפק ב-11 מיליון דולר (44 מיליון שקל).

עוד אמרו אנשי נדל"ן באזור כי הווילה מייצגת את הבתים הנדירים ויוצאי הדופן באזור, עליהם ניתן לקבל מחיר כמו על יצירת אמנות ולא מחיר לפי מ"ר. נזכיר כי לאחרונה התאפיין שוק הנדל"ן בהרצליה פיתוח במספר קטן מאוד של עסקאות בהשוואה לשנים קודמות.

הווילה כוללת חדר שינה רחב ידיים בשטח של 120 מ"ר, לכל חדר יש אמבטיה צמודה וחדר סאונה. בווילה יש כמובן בריכת שחייה גדולה וחימום תת-רצפתי. החניון התת קרקעי מכיל שטחי חנייה לשישה כלי רכב.