ענקית המזון המהיר מקדונלד'ס פירסמה היום (ב') את נתוני המכירות בחנויות הזהות של הרשת בחודש יולי.
על-פי הנתונים, המכירות של רשת ההמבורגרים הגדולה בארה"ב עלו ביולי ב-4.3%, וזאת על רקע הצמצום בצריכה של הצרכנים האמריקנים בעקבות המיתון, שהוביל אותם אל סניפי מקדונלד'ס שהמחירים בהם נחשבים זולים יחסית למסעדות אחרות.
סך המכירות של הרשת ירדו ביולי ב-0.3%, בעיקר בגלל השפעות של שערי חליפין.
הרשת מדווחת כי 2.6% מהעלייה במכירות באה על רקע ההשקה של מוצרי מזון חדשים במהלך החודש. המכירות בסניפים של הרשת באירופה זינקו ב-7.2%, בעיקר הודות למכירות בצרפת ובבריטניה.
המכירות באסיה, במזרח-התיכון ובאפריקה עלו ב-2.1%, הודות להארכת שעות העבודה באזור ולמכירות בסניפים באוסטרליה.
נציין כי נתוני המכירות בחנויות הזהות של מקדונלד'ס (שפתוחות שנה ומעלה) מהוות אינדיקטור חשוב לביצועי החברה, זאת מפני שהם משקפים צמיחה בסניפים שכבר תפעוליים - יותר מאשר באלה שרק נפתחו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.