ערוץ 10 וערוץ 2 יתחלקו בשידור משחקי מכבי חיפה בצ'מפיונס ליג

ערוץ 10 ישדר את משחקי הבית מאצטדיון רמת-גן בימי שלישי, ואילו זכיינית ערוץ 2 רשת תשדר את משחקי החוץ מטורינו, בורדו ומינכן בימי רביעי

ההעפלה של מכבי חיפה לשלב הבתים של הצ'מפיונס ליג תביא ל"חלוקת שלל" בין ערוצי הברודקאסט. לפי המשא-ומתן שמנהל בימים אלה ערוץ הספורט, שמחזיק בזכויות השידור, עולה כי ערוץ 10 ישדר את משחקיה של האלופה הישראלית שיתקיימו בימי שלישי, בעוד שזכיינית ערוץ 2 רשת תשדר את המשחקים בימי רביעי.

ערוץ 10 ישדר למעשה את כל משחקי הבית של חיפה באצטדיון רמת-גן - החל ממשחק הפתיחה מול באיירן מינכן ב-15 בספטמבר, ובנוסף את המשחקים בהם תארח את יובנטוס (3 נובמבר) ובורדו (8 בדצמבר); ערוץ 2 ישדר את משחקי החוץ מול בורדו (30 בספטמבר), יובנטוס (21 באוקטובר) והמשחק ממינכן (25 בנובמבר). יש לציין כי טרם נחתם הסכם סופי על רכישת השידורים הנ"ל.

ערוץ 10 (4 משחקים) וערוץ 2 (משחק אחד) שידרו עד כה את משחקיה של מכבי חיפה בשלב המוקדמות.

בעוד שהערוצים המסחריים מסתערים על מכבי חיפה, שידורי הפועל תל-אביב בליגה האירופית מושכים הרבה פחות תשומת-לב מצד הגורמים המשדרים. חברת צ'רלטון, שמחזיקה בזכויות של הליגה האירופית, נתקלת בבעיה, מאחר שעל-פי הרגולטור קיימת חובה לשדר את משחקי הישראליות בשלב הבתים בערוצים פתוחים.

חוסר העניין מצד הערוצים המסחריים הביא את צ'רלטון לפנות למועצת הכבלים והלוויין, וזו עשויה לאשר לה לשדר את המשחקים בערוצים ספורט 1 וספורט 2, שייפתחו לכלל הציבור בעת המשחקים של הנציגה הישראלית.