הפרסומת האהובה ביותר השבוע: 012 סמייל עם אייל קיציס

מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, ד"ר רינה דגני: דירוגה של הפרסומת במקום הראשון בדירוג הפרסומות האהובות מראה כי שימוש בפרזנטור קבוע בשילוב הומור יוצרים השפעה חיובית על רמת האהדה של הפרסומת בקרב הצופים

כבר בשבוע הראשון לשידורה מתמקמת הפרסומת ל-012 סמייל, באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס, בראש טבלת הפרסומות האהובות עם שיעורי אהדה של 17.4%. ברשימת הפרסומות הזכורות מדורגת הפרסומת במקום השישי עם שיעורי זכירה של 2.7%.

לדברי ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, דירוגה של הפרסומת במקום הראשון בדירוג הפרסומות האהובות, למרות השקעה כספית לא גבוהה יחסית, מראה כי שימוש בפרזנטור קבוע (אייל קיציס) בשילוב הומור בפרסומת יוצרים השפעה חיובית על רמת האהדה של הפרסומת בקרב הצופים.

הפרסומת לפלאפון באמצעות באומן-בר-ריבנאי היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע עם שיעורי זכירה של 9.2%. זהו השבוע השישי ברציפות שהפרסומת מדורגת ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות, מתוכם זאת הפעם השלישית שהפרסומת מדורגת במקום הראשון כפרסומת הזכורה ביותר.

לדברי ד"ר דגני, בשבועות האחרונים התופעה של השתלבות פרסומות שכבר אינן משודרות בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות הפכה להיות נפוצה, וזהו השבוע השלישי ברציפות בו פרסומות שלא שודרו באותו שבוע מדורגות במקומות מכובדים יחסית ברשימה. "המשותף לכל הפרסומות הללו", אומרת דגני, "הוא שכולן פרסומות ששודרו לאורך תקופה ארוכה יחסית".

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה מעט במספרן ביחס לשבוע שעבר, ומספרן עומד על 320. עם זאת, בהיקף הכספי של הפרסומות נרשמה ירידה קלה ביחס לשבוע שעבר - כ-40.4 מיליון דולר לעומת כ-42.2 מיליון בשבוע שעבר.