חברת המחקר סטטיסטה בחנה את תנאי העבודה ביותר מ-3,000 סטארט-אפים בארה"ב, ומתוך זה גובשה רשימת 500 המובילים שהכי כדאי לעבוד בהם • הישראלים שהתברגו, לפי הסדר: וויז, ואסט דאטה, דורלופ, ביג איי די וגונג • אירועים ומינויים
האקסיומה המקובלת היא שפרסומת עם פנים אנושיות מעוררת יותר אמון, אבל הטכנולוגיה העכשווית מאפשרת לדלג על בני האדם וליצור דמויות היפר־ריאליסטיות, שמייצרות תקשורת דו־סטרית עם הלקוחות • הסוכנים האוטונומיים בעולם הפרסום, כתבה שנייה בסדרה
קופת חולים לאומית חוזרת לברייק הפרסומות עם פרזנטורית חדשה: "כוכבה" (קרן מור) מהסדרה "קופה ראשית" • התנועה למאבק באנטישמיות ארגנה שתי ועידות של ראשי ערים, אחת בבוורלי הילס והשנייה בווינה • וגם: מה המסר של פרופ' גד קרן, מייסד חברת V-Wave שרשמה השנה אקזיט ענק, ליזמי הביומד? • אירועים ומינויים
החודש דווח כי מגיש הטלוויזיה והחזאי דני רופ מצטרף לערוץ 14 כמגיש ראשי בערוץ הכלכלי החדש • במקביל, מצטרף רופ כפרזנטור לבית ההשקעות בנדל"ן אינווסטו קפיטל אשר מנהל פרויקטים בהיקף של 600 מיליון דולר, ביניהם מרכזים מסחריים, מתחמי מגורים ובנייני משרדים בארה"ב לצד פרויקטים בפורטוגל ובישראל
אחרי שרותם סלע הרוויחה כ-1.5 מיליון שקל לשנתיים כפרזנטורית של רשת הרהיטים KAZA, הדוגמנית שלומית מלכה, שנכנסת לנעליה, תרוויח כמיליון שקל לשנתיים עם אופציה להארכת החוזה • וגם: רשת מלונות מטיילים יוצאת לראשונה מאזור צפון הארץ • אירועים ומינויים
ההחלטה חסרת התקדים לעזוב את נייקי, ההשקעה בחברת נעליים שוויצרית שהונפקה בנאסד"ק והמודל העסקי הייחודי • הטניסאי האגדי שהודיע על פרישה נכנס לרשימה מצומצמת של ספורטאים שהכניסו מיליארד דולר במהלך תקופתם כשחקנים • בניגוד ליריביו הגדולים נדאל וג'וקוביץ, פדרר היה מותג-על גם בשקיעתו הספורטיבית
הפרזנטורים כבר לא שומרים אמונים רק למותג אחד, תרבות הפוליטיקלי קורקט עולה מדרגה, ושלטי החוצות של חברות ההייטק יהפכו בהדרגה לפרסומות בטלוויזיה • הטרנדים החמים שמספרים את הסיפור של תעשיית הפרסום כולה • מדד המותגים 2022
אינפלציית הפרזנטורים שוברת שיאים, אבל היא לא מסייעת למותגים להיות אהודים • הגיע הזמן לעשות מהלכים משמעותיים יותר ולהשפיע לטובה • מדד המותגים 2022
השיח הישראלי שהשתנה, הירידה בגיל הלקוחות והקורונה שגרמה ליותר אנשים להתעניין בעולמות הפיננסיים, הופכים את בתי ההשקעות למוצרים שיווקיים עם קמפיינים פרסומיים • במיטב עומדים מאחורי הבחירה בפרזנטור לא ישראלי למרות הביקורת, במור מדגישים את השוויון המגדרי, ובאלטשולר שחם ממשיכים בהמרצת הצרכנים
מניית ענקית המזגנים סיפקה למשקיעים תשואה פנטסטית של 7,000% בעשור האחרון, אך המנכ"ל בטוח שעוד יש לה לאן לעלות • לצד הפעילות המסורתית המשגשגת ("הביקושים מטורפים"), הוא מסתער על שוק האנרגיה המתחדשת: "מי שיש לו גג ולא שם עליו פאנלים סולאריים זורק כסף"
עפ"י ההערכות בשוק הפרסום, מורגן פרימן גובה עבור היותו הפנים של תדיראן בקמפיינים פרסומיים סכום של כ-1 מיליון דולר לשנה - מה שהופך אותו כנראה לפרזנטור היקר בישראל • לשם השוואה, לפי הפרסומים אחת המתחרות הגדולות של תדיראן בתחום המזגנים, חברת טורנדו, משלמת לפרזנטורית רותם סלע 850 אלף שקל לשנה - כרבע מהסכום
בשלושת הקמפיינים שהתברגו החודש במדד הפרסומות המדוברות מככבים פרזנטורים שהתפתח סביבם שיח ציבורי - אך לא תמיד לטובה • השיא נרשם במקרה של רותם סלע ודיסקונט, כאשר כמחצית מהשיח עסק בתביעה בינה לבין טורנדו והסרת תמונותיה בשלטי פרסום בערים חרדיות
לפני מספר שבועות הגישה טורנדו תביעה נגד סלע בדרישה לאסור עליה לחתום עם בנק דיסקונט על הסכם "בלעדיות", לפיו היא תהיה הפרזנטורית של הבנק • היום הודיעו הצדדים כי הגיעו להסכמה מחוץ לכותלי ביהמ"ש, לפיה טורנדו תסיר את התביעה שהגישה, וסלע תמשיך לייצג את החברה גם ב-2022
בנק דיסקונט וסלע נמצאים בשלבי משא ומתן מתקדמים • לפי מקורבים, לסלע הוצע סכום כמעט חסר תקדים בשוק הישראלי להתקשרות של שנה: 2-2.5 מיליון שקל
ההשקעה הכספית הגבוהה בפרסומת הלונה פארק של שופרסל השתלמה לרשת הסופרמרקטים - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • שלוש פרסומות חדשות נוספות שהתברגו השבוע נשענות במידה רבה על הפרזנטור שמוביל אותן: משרד החינוך, נביעות וקסטרו הום
פרזנטורים מוכרים הם קיצור דרך משמעותי ליצירת שיח סביב פרסומת חדשה, אך כפי שמוכיח הדירוג החודשי של הפרסומות המדוברות, לא תמיד זה לטובת המותג • בצד האופטימי, מתברר שגם מוצר שנתפס מיושן יכול לייצר דיסרפשן
בנק דיסקונטהפרסומות המדוברותאירועים ומינוייםחסויותמינוי בכיריםמשה ממרודפרסוםפרסום בטלוויזיהפרסומותרותם סלע