דוגמנית-העל וכוכב "הישרדות" לשעבר שימשו כפנים של מותג האופנה במשך 11 עונות ■ שכרה של רפאלי כפרזנטורית של פוקס הוערך בשוק בכמיליון דולר
מאמן באיירן מינכן יפרסם את חברת הלבשת הספורט, שמחזיקה ב-9% מהמניות של אלופת אירופה והבונדסליגה
לוי וסמולרצ'יק ישתכרו כל אחד 120 אלף שקל לשנה, בחוזה שנחתם לשנתיים
במסגרת שיתוף-הפעולה תוביל לוסטיג את פעילות התוכן של הקניון בעולמות הדיגיטליים, ביניהם השקת הפעילות באינסטגרם
הטניסאית תפרסם ב-3 השנים הקרובות את מותג הרכבים הגרמני, ש-88% מלקוחותיו הם גברים ■ מרוויחה כ-20 מיליון דולר בשנה מנותני החסות שלה
השחיין והמדליסט האולימפי מותח את המותג ובוחן גם השקת ליין אופנה על שמו
הוא שולט בהיסטוריה של הנאציזם, מעריץ את סטנלי קובריק ומחזיק בהשקפות מוצקות על היחסים הבין-גזעיים ■ ראיון עם איזייה מוסטפא
את הקמפיין יצר משרד הפרסום LEAD, שזכה בתקציב בנק יהב לפני חודשיים
מוסטפא יגיע לישראל לצילומי הקמפיין ■ החברה תשקיע במהלך 2 מיליון שקל
בעבר שימשו בר רפאלי ופמלה אנדרסון כפרזנטוריות של "בוניטה דה מאס"
הדר נבחר להוביל את הקמפיין לאחר שעבר אירוע רפואי חמור וביצע שינוי באורח חייו ■ הצדדים סירבו למסור את שווי החוזה, אך נודע כי הוא נחתם ל-3 שנים
צפויה להופיע בין היתר במודעות פרינט ובקמפיין טלוויזיה שיעלה בתחילת 2013
קמפיין ההשקה למותג הסלולר של קבוצת אלון יעלה באמצעות שטרית מדיה גרופ
הקמפיין למותג ההלבשה התחתונה יעלה באמצעות משרד הפרסום אופטימום
זאת בעקבות מעבר תקציב הפרסום של AIG מזרמון-גולדמן למשרד LEAD ■ ככל הנראה החברה לא תבחר פרזנטור אחר, והקו הפרסומי יהיה נטול דמות מובילה
תשמש כפרזנטורית של ביטוח ישיר למשך 3 שנים ■ על המגעים בין הצדדים פורסם לראשונה ב"גלובס" ■ את הקמפיין יוביל משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב
בנק דיסקונטהפרסומות המדוברותאירועים ומינוייםחסויותמינוי בכיריםמשה ממרודפרסוםפרסום בטלוויזיהפרסומותרותם סלע