הקמפיין, בהיקף של כ-300 אלף דולר, יכלול עיתונות ארצית, ירחוני ועיתוני נשים ועיתונות מקומית
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום G GROUP, יעלה בעיתונות, בשלטי חוצות ובאינטרנט בהיקף של מיליון שקל
ההשקעה בקמפיין עומדת על מיליון שקל, והפרזנטוריות יקבלו שכר מדווח של כ-100 אלף שקל
קטלוגים מושקעים הם דרך מקובלת למשוך לקוחות לנקודות המכירה, אך הפקות כרומו מושקעות מפנות היום את מקומן ליצירות ברוח עדכנית: קטלוג תלת-ממד, סרטוני וידיאו, קטלוגים מקוונים-אינטראקטיביים ועוד
תחליף את הפרזנטורית ב-5 השנים האחרונות, שלי גפני ■ רשת האופנה גולברי מפעילה 47 חנויות בפריסה ארצית
לצדה של בוהדנה תופיע הפעם גם הדוגמנית מורן נמני, שתשתכר סכום מדווח של כ-60 אלף דולר
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער, יעלה בעיתונות ובטלוויזיה בהשקעה של 5 מיליון שקל
הקמפיין למותג ההלבשה התחתונה, באמצעות אליקים-הרמן-נהרדע, עולה בטלוויזיה בהשקעה של 2 מיליון שקל
אבל ההצגה חייבת להימשך ■ ערב כנס TEDxTelAviv הראשון בישראל, מאמני הדוברים בכנס ומומחים נוספים מסמנים 8 מכשולים נפוצים בפרזנטציה - ונותנים טיפים איך להיחלץ מהם בזריזות
פרננדה, "הכפילה" הברזילאית של אנג'לינה ג'ולי, תוביל את קמפיין רשת האופנה לעונת אביב-קיץ 2010
תוביל את קמפיין הקיץ של רשת האופנה לצד הדוגמן הבינלאומי והמוזיקאי הבריטי ג'וש ביץ'
הקמפיין לרשת האופנה החדשה לגברים, בהיקף מיליון שקל, יכלול טלוויזיה, שלטי חוצות, קטלוג ומודעות בעיתונות
תככב בקטלוג הרשת ובפרסומי החברה לקיץ 2010 ולעונה נוספת ■ הקמפיין יעלה בהשקעה של 100 אלף שקל
חגית פרנס, מנהלת השיווק והפרסום בבנק הבינלאומי, מסבירה ל"גלובס" כיצד הגיעה לתובנה דומה לזו של מזרחי-טפחות, לפיה הלקוח מתייחס למעבר בנק כמו לגירושים - ואיך בכל זאת הצליחה ליצור בידול בתפיסת המותג
גולדמן משתתפת בימים אלה בדרמה "נשות הטייסים" בערוץ 10 וכן כמנחה בתוכנית הבידור "Y בעשר"
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אליקים-הרמן-נהרדע. כולל קטלוג שיופץ ב-100 אלף עותקים ומודעות בעיתונות הארצית ובמגזינים לנשים, בהשקעה של 1.5 מיליון שקל
בנק דיסקונטהפרסומות המדוברותאירועים ומינוייםחסויותמינוי בכיריםמשה ממרודפרסוםפרסום בטלוויזיהפרסומותרותם סלע