הפרזנטור החדש של וולמארט: אליל הנוער ג'סטין ביבר

במסגרת השותפות תשיק ענקית הקמעונאות ליין של מוצרים הנושאים את שמו של הזמר

למרות שמסתמן כי בעונת החגים הקרובים לא צפוי להיות להיט בדמות חיות ה-Zhu Zhu שכבשו את השוק בשנה שעברה, הצליחה ענקית הקמעונאות וולמארט לשים את ידה על אחד המותגים הלוהטים בארה"ב - הזמר ואליל הנוער ג'סטין ביבר.

מלבד הסכם רגיל לשמש כפרזנטור תשיק וולמארט סדרה של מוצרים, ובהם בושם ולכה לציפורניים ב"השראת" הכוכב.

למרות הקשרים הענפים בין הצדדים סירבה וולמארט להתייחס לכל הפעילות העסקית המתוכננת בנושא זה.

ב-27 באוקטובר פרסום ביבר ל-5.6 מיליון העוקבים שלו בטוויטר, שם הוא מדורג במקום החמישי בדיוק מאחורי ברק אובמה, כי האלבום החדש שלו יושק ב-22 בנובמבר ברשת וולמארט, שתזכה לבלעדיות של יום אחד לפני שהוא יוצא למכירה בשאר הרשתות.

ההשקה של הבושם "My World", שמבוסס על דמותו של הזמר, מתוכננת "ליום שישי השחור" (חגיגת הקניות מוזלות) ה-26 בנובמבר, ובדצמבר תושק ליין הלכה לציפורניים.

המהלך של וולמארט הוא חלק מאסטרטגיה של פנייה אגרסיבית יותר לקטגוריה של בני-הנוער. לפי נתונים של חברת Q scores, המודעות של בני-הנוער לביבר עלתה מ-67% בחודש מארס לרמה של 94% בספטמבר.