מותג מוצרי הטיפוח מים המלח Natural Sea Beauty משווק בישראל ע"י חברת מדיליין
משמשת כפרזנטורית של ml עונה שישית ברציפות ■ קמפיין הקיץ יעלה בהיקף של 3 מיליון שקל
רשת תכשיטי Miller, בבעלותם של חיים ומוניקה מילר, מונה 7 חנויות בפריסה ארצית
הקמפיין לקולקציית בגדי-הים של ספידו לקיץ 2011 יעלה בהשקעה של 200 אלף דולר
משופרסל נמסר כי הדר מבטא אמינות, ישירות ועממיות - תכונות המתאימות לערכי המותג
יבואנית המותג, חברת MGS, חתמה עם הזמר על חוזה ל-3 שנים ■ ההסכם עם גולן יכלול קמפיין בהיקף של כ-3 מיליון שקל, שיעלה באמצעות משרד הפרסום "הביילינים"
סיכום שנתי של דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של "גלובס" וגיאוקרטוגרפיה: מקאן הכניס הכי הרבה פרסומות לדירוג, אך באומן-בר-ריבנאי עמד בראש המדד 28 פעמים לאורך השנה
בעבר כיכבה גוש בקמפיינים של חברות נוספות, בעיקר מתחום האופנה
הקמפיין, שיעלה במדיה באופן עצמאי על-ידי הרשת, יכלול טלוויזיה, עיתונות ושלטי חוצות
הקמפיין, בהשקעה כוללת של 300 אלף שקל, יכלול עיתונות, מגזינים ודיוור ישיר
הקמפיין, כחלק ממהלך מיתוג מחדש, יעלה בהשקעה של חצי מיליון שקל
הקמפיין של רשת האופנה, בהשקעה של כ-4 מיליון שקל, יכלול שלטי חוצות, קטלוג, פעילות ברשת החברתית, מסע קד"מ ואירועי יח"צ עם הפרזנטורית זורר
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים: מזרחי-טפחות עם השקעה של כ-1.61 מיליון שקל
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק הבינלאומי בכיכובו של אסי כהן ממשיכה להוביל את דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות ■ במקום השני - הפרסומת למזרחי-טפחות עם דביר בנדק
רפאלי, המשמשת כפרזנטורית של רשת האופנה מזה 3 שנים, תמשיך לככב כפרזנטורית של פוקס עד שנת 2014 ■ פוקס: "מסקרים עולה כי בר היא הדוגמנית הנחשבת והמוערכת ביותר"
טל יקבל כמיליון שקל לשנה, וזק - כ-600 אלף שקל ■ מאז שיאיר לפיד עזב את התפקיד לא היה לבנק פרזנטור מוביל
בנק דיסקונטהפרסומות המדוברותחסויותמשה ממרודפרסום בטלוויזיהפרסומותקבוצת טורנדורותם סלעשופרסלתדיראן