מורן אטיאס במו"מ לשמש כפרזנטורית ברשת אופטיקה

בדומה לחוזה של בר רפאלי עם קרולינה למקה, חלק מהתשלום של אטיאס עשוי לכלול אופציה לרכישת מניות ברשת האופטיקה החדשה שמקימה ריטייל 3000

מורן אטיאס / צילום: רויטרס
מורן אטיאס / צילום: רויטרס

אל תחום פרסום מוצרי האופטיקה עומדת להצטרף עוד פרזנטורית מתחום השואו ביזנס: ל"גלובס" נודע כי השחקנית והדוגמנית מורן אטיאס נמצאת במשא-ומתן להוביל את קמפיין ההשקה הצפוי של רשת האופטיקה החדשה מקבוצת ריטייל 3000.

בשוק מעריכים כי פורמט ההתקשרות של אטיאס יזכיר פורמט התקשרות של קולגה אחרת שלה - בר רפאלי, המשמשת כפרזנטורית של רשת משקפי קרולינה למקה. רפאלי קיבלה אחוזים מסויימים מהחברה שהיא מפרסמת, ולפי ההערכות חלק מהתשלום של אטיאס יכלול אופציה לרכישת מניות.

כפי שנחשף ב"גלובס", לפני חודשים ספורים זכה בתקציב ריטייל 3000 משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ. גיא וינברגר, מנכ"ל המשרד, מכיר היטב את תקציב קרולינה למקה - הוא היה גורם דומיננטי בהבאת התקציב בעבר למשרד הפרסום y&r ישראל, בו הוא שימש כמשנה למנכ"ל, ובו נעשתה ההשקה התקשורתית של המותג בכיכובה של רפאלי. בהמשך לעזיבתו של וינברגר עזב גם התקציב ועבר לראובני-פרידן.

עם זאת, הקו הפרסומי של שני המותגים צפוי להיות שונה לחלוטין: המהות של הפרסום של קרולינה למקה היא אופנה, ורפאלי אמורה היתה להוסיף לו עוד מאותו הנופך. רשת האופטיקה של ריטייל 3000 שונה בתכלית: היא אמורה לאגד אופטימטריסטים רבים, והמסר סביבה אמור להיות "כבד" ורציני, כך שתפקידה של אטיאס יהיה להפוך אותו לקליל יותר אך לא להפוך אותו למסר של אופנה.

קבוצת ריטייל 3000, בבעלות רונן לוי ורני צים, הצהירה בעבר על כוונתה להיכנס לתחום האופטיקה ולהקים חברה שתאגד את כל האופטיקאים הפרטיים. הרשת מתעתדת לפתוח כ-40 חנויות בפריסה ארצית.

מקבוצת ריטייל 3000 לא נמסרה תגובה לידיעה.