אחרי ארבע שנים עם הפרזנטור עמוס תמם, בנק הפועלים בראשות המנכ"ל ידין ענתבי משנה כיוון ובוחר שתי פרזנטוריות חדשות.
● אמזון הרחיבה את ה"פריים דיי" ל-4 ימים, אבל לישראלים יהיה קשה ליהנות ממנו
● מה אפשר ללמוד עליכם רק מתנועות העיניים
את הקמפיינים הפרסומיים הבאים של הבנק יובילו השחקנית ליאת הר לב, שמוכרת בעיקר מ"ארץ נהדרת" ושעד כניסת האחים אמיר לשופרסל שימשה כפרזנטורית של קמעונאית המזון; וד"ר הילה קורח, לשעבר מגישת חדשות רשת 13 וכיום מנחת "המרדף" בכאן 11.
נזכיר כי קורח פרשה מהגשת החדשות בנובמבר האחרון, וסיפרה אז בציוץ בטוויטר על "רמות סטרס אדירות, לעתים גם תוך כדי קרב על הבית המקצועי" (הכוונה גם למינוי שבוטל לבסוף של המנכ"לית יוליה שמאלוב-ברקוביץ', ג.ח).

הילה קורח / צילום: רמי זרנגר
הבנקים בישראל הם בין המפרסמים הגדולים במשק, והם נוהגים לעבוד עם שחקנים כפרזנטורים לאורך תקופות ארוכות - ושכר בהתאם. תקציב הפרסום של הפועלים הוערך בעבר ב-50 מיליון שקל, ובמשך שנים הוא עבד עם שני משרדי פרסום - גיתם BBDO ובאומן-בר-ריבנאי. לפני חודשים אחדים נפרדו בבנק ממשרד הפרסום של קבוצת פובליסיס ישראל, ומאז עובדים שם עם גיתם בלבד.

ליאת הר לב, שחקנית ארץ נהדרת / צילום: תמר מצפי
יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק והפרסום של בנק הפועלים, מסר בתגובה כי "לאחר כארבע שנים מוצלחות של עבודה משותפת, עמוס תמם מסיים את תפקידו כפרנזטור של הבנק. עמוס הוביל קמפיינים משמעותיים במסגרת מהלכים רבים של הבנק, בדרכו המיוחדת והאהובה. אנו מודים לעמוס, שחקן נשמה ברמ"ח אבריו ואיש מקצוע מהמעלה הראשונה, על עבודתו המסורה והנהדרת, ומאחלים לו בהצלחה בהמשך".
תמם עצמו כתב בסטורי באינסטגרם כי "אחרי 4 שנים מרתקות - אני נפרד מתפקידי כפרזנטור בנק הפועלים. זו הייתה תקופה מלאת עשייה, חוויות, קמפיינים זכורים ובעיקר אנשים נפלאים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.