מי הכי משפיע על התקשורת בישראל? מגזין "פירמה" ידרג

מגזין "פירמה" ידרג בגיליון חגיגי ב-24 בנובמבר את "100 האנשים המשפיעים והחזקים בתקשורת בישראל"

נוני או שלדון? אבי או אברי? מיהם הגורמים המשפיעים ביותר על שוק התקשורת בישראל? מגזין "פירמה" של "גלובס" ינסה לענות על השאלה בגיליון נובמבר, בפרויקט השנתי "דירוג 100 המשפיעים והחזקים בתקשורת".

בגיליון המיוחד ידורגו 100 האנשים המשפיעים על התקשורת הישראלית על שלל ענפיה: עיתונות מודפסת, טלוויזיה, רדיו ואינטרנט.

הדירוג, שנערך על-ידי מערכת "פירמה" וראשי מערכת "גלובס", בודק על-פי מספר פרמטרים את הגורמים החזקים והמשפיעים ביותר, במבט על השנה החולפת וגם בהסתכלות על השנה הקרובה.

המגזין בא לבחון את ההשפעה של אותם אישים - בעיקר בעידן בו, אולי, כמעט לכל אחד מאיתנו ישנה יכולת השפעה על התקשורת. עידן בו כל אדם קובע גורלות ומככב בפייסבוק ובטוויטר.

בהרכבת הרשימה נותחו מעגל ואופן ההשפעה של אותו גורם, עוצמת השפעתו וכן עוצמת השליטה שלו במדיום בו הוא נמצא, וכמובן נלקחו בחשבון גם הוותק והמוניטין התורמים להשפעתו הישירה.

בנוסף ידורגו תופעות ואישים שגם הם השפיעו מהותית על התקשורת השנה, וכן גורמים שהשפעתם פחתה, זאת לצד כתבות ופרויקטים מיוחדים שיתפרסמו לצד הדירוג בגיליון.

מגזין "פירמה" החגיגי יופץ למנויי "גלובס" ביום ג', 24 בנובמבר, וכן יחולק לבאי כנס העיתונות השנתי באילת ולמשתתפי פסטיבל הטלוויזיה בראש-פינה, שייערכו ב-29 בנובמבר וב-10 בדצמבר (בהתאמה).