ערב הפתיחה של ועידת "גלובס" לעסקים - צפו בתמונות

כמדי שנה, ערב הפתיחה של ועידת ישראל לעסקים 2009 שנערך אמש במלון דיוויד אינטרקונטיננטל, המה מקהל תוסס של כ-1,000 איש, כולם בכירי המשק

כמדי שנה, ערב הפתיחה של ועידת ישראל לעסקים 2009 שנערך אמש (שבת) במלון דיוויד אינטרקונטיננטל, המה מקהל תוסס של כ-1,000 איש, כולם בכירי המשק.

אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על הנכנס, וארז ויגודמן, יו"ר מכתשים אגן הנכנס, נתקלו זה בזה והחליפו חוויות מהימים האחרונים שלפני כניסתם לתפקיד. אילן בן דב לא נכנע למוסכמות, וויתר על החליפה לטובת אפודה צמרירית ומכנסי קורדרוי. בן דב נראה צמוד למנכ"ל אורנג' דוד אבנר, השניים הצטלמו ביחד ואף הדליקו נר שני של חנוכה.

רועי ורמוס, מנכ"ל פסגות, שיגזור קופון של עשרות מיליוני שקלים, בעקבות רכישת השליטה בבית ההשקעות על-ידי קרן אייפקס, לקח הפוגה בין החתלה להחתלה של בתו החדשה, שנולדה לפני שבועות אחדים, והגיע להסתודד עם דב קוטלר ובהמשך גם עם אייל חומסקי. מיכאל שטראוס קפץ לביקור בדוכן הקפה של עלית שהופעל במקום, ונקלע לשיחה ערה עם הלוביסטית עליזה גורן.

החברים הטובים נוחי ואורלי דנקנר ומודי ושרון כידון התמנגלו יחד, דקה לפני שדנקנר, שהגיע מלווה גם באמו זהבה, הוכרז כאיש השנה של "גלובס".

"אני שמח להיות אחד מכם ולהיות מבין המובילים את המשק הישראלי", אמר דנקנר לנוכחים בוועידה לאחר שהוזמן לבמה על-ידי עורך "גלובס", חגי גולן. "אני מוקיר תודה על שנפל בחלקי להוביל את קבוצת IDB", הוסיף דנקנר והביע הערכתו ל"גלובס", כשפנה לעורכי וכתבי העיתון ואמר :"השכלתם ליצור עיתון כלכלי מקצועי, ערוך וכתוב כהלכה. אמנם לא כל מה שאתם כותבים אני אוהב ולא כל מאמר גורם לי שמחה, אבל אני מעריך ומכבד אתכם על הסיקור הכלכלי האינפורמטיבי, האמין, הרחב והמעניין".

עוד נהרו לערב הפתיחה: גיל שרון, ראובן אדלר, גיל סמסונוב, עופר עיני, אליעזר פישמן, דודי ויסמן, עמוס שפירא, שלמה שמלצר, רמי שביט, רמי לוי, חיים רמון, רני והילה רהב, שר התמ"ת בנימין (פואד) בן אליעזר, עופר קוטלר, דני ימין, הלנה ביילין עם שני הבנים הפרסומאים, שרי אריסון ואפרת פלד, רון חולדאי שגם נשא דברים, נתן שרנסקי, אבי הוכמן, אריאל אטיאס, דוד פתאל, רפי ביסקר, חגי בדש, אריק שטיינברג, איתמר רבינוביץ', אירית איזקסון, אסתר אלדן, דני דנקנר, דוד חודק, זוהר סיזאפל, שלמה נס, ציון קינן, אלי יונס, ועוד רבים.

ועידת ישראל לעסקים 1 / צלם איל יצהר, עינת לברון, תמר מצפיועידת ישראל לעסקים 2 / צלם איל יצהר, עינת לברון, תמר מצפי
ועידת ישראל לעסקים 1 / צלם איל יצהר, עינת לברון, תמר מצפי

ועידת ישראל לעסקים 1 / צלם איל יצהר, עינת לברון, תמר מצפי