בלוגר מחה על יחס של "בטטות מפגרות" - yes תסיר פופ-אפים

מכתב פתוח של הגולש אביעד קידרון ליונה ויזנטל, סמנכ"ל התוכן בחברת הלוויין: "פעם yes לא היתה כמו כולם. היום yes מזלזלת בלקוחות שלה - כמו כולם" ■ ויזנטל ל"גלובס": "אנחנו קשורים ללקוחותינו ושמחים לנהל דיאלוג"

הכל החל במכתב פתוח של הגולש אביעד קידרון (בעל בלוג ביקורת הטלוויזיה הפופולרי המכונה צפניה) ליונה ויזנטל, סמנכ"ל התוכן של חברת הלוויין yes. "הבאנרים המתפרצים הגיעו והרסו כל חלקה טובה", כתב קידרון לויזנטל.

"בינינו, יונה", כתב קידרון, "גם אני וגם אתה יודעים שלאף אחד ב-yes לא אכפת. מתישהו בעשור האחרון yes החליטה שכל המנויים שלה הם בטטות מפגרות מהפריפריה ושחשוב לשטוף להם את המוח בכל רגע פנוי. פעם זה היה אחרת. פעם yes התגאתה בתחכום ובמיתוג האינטיליגנטי. פעם ידעת ש-yes אכן מביאה את התוכן הכי איכותי וידעת שיהיה לך כיף לצרוך אותו. וכאן בדיוק yes נופלת. כי ממש לא משנה שכולם עושים את זה. פעם yes לא היתה כמו כולם. היום yes מזלזלת בלקוחות שלה. נו, כמו כולם".

לאחר שפירסם את מכתבו והבליטו בחשבון הטוויטר שלו (aviadk@), קיבל קידרון את התגובה הבאה מויזנטל: "אנו משקיעים מחשבה רבה לדרך בה אנו מקדמים את התכנים שלנו, תוך שמירה על איזון נכון עם התוכן המשודר. צר לי שאתה חש ככה".

לפני כשעתיים כתב ויזנטל תיקון בטוויטר שלו שהופנה לקידרון: "אחרי מחשבה נוספת ובדיקה של הדברים, אני מקבל את דעתכם, והפופ-אפים יוסרו כבר בימים הקרובים".

בשיחה עם "גלובס" אישר יונה ויזנטל את הפרטים ואמר כי בעקבות דיוני הגולשים, הנושא עלה לדיון ב-yes: "אנחנו קשורים ללקוחותינו ושמחים לנהל דיאלוג. אני מקווה שהכלי הזה - הדיאלוג עם הגולשים - יעלה את שביעות-רצון לקוחותינו".