yes בחדשות

סוכן חדשות
 
ילדים צופים בטלוויזיה /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
גם השנה: ספריות ה-VOD יהיו סגורות ביום כיפור
הוט ו-yes יחשיכו את ערוצי הצפייה שלהן, להוציא ערוצים בינלאומיים דוגמת CNN או BBC ● ומה יהיה בפרטנר ובסלקום?
  
 
קומסי קומסה/ צילום:אוהד רומנו
בזכות החשיפה של סטפן? קמפיין yes עדיין הכי זכור ואהוב
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קסטרו מציגה ביצועים ממוצעים מבחינת זכירות ואהדה, למרות השיח הציבורי הנרחב שעוררה השבוע
  
 
עובד בזק  / צילום: רפי קוץ
הראלי במניות של קבוצת בזק משקף אופוריה מוגזמת
ההסברים הניתנים לראלי במניית בזק ובניירות הערך של הקבוצה, כאילו המשקיעים בשוק ההון מביעים אמון בהנהלה החדשה, הם לא יותר מהומור לא משובח ● יידרש זמן לא קצר כדי להעריך את התרומה הכלכלית של התוכנית האסטרטגית החדשה של בזק לשורות ההכנסות והרווח העתידיות ● פרשנות
  
 
קומסי קומסה/ צילום:אוהד רומנו
פעמיים קומסי קומסה: הפרסומת של yes - גם זכורה וגם אהובה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes אהודה יותר בקרב נשים ● גברים אוהדים את הפרסומת לביטוח ישיר
  
 
קומסי קומסה/ צילום:אוהד רומנו
לא יוצאת מהראש: "קומסי קומסה" של yes ממשיכה לככב
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת היא גם הזכורה וגם האהובה בשיעורים הגבוהים משמעותית מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות
  
 
שלמה רודב, יו"ר בזק / צילום: יח"צ
דוחות בזק: הרווח הנקי נחתך, ישולם דיבידנד של 318 מיליון ש'
הרווח הנקי של בזק הסתכם ב-195 מיליון שקל בלבד ● ההכנסות ירדו ב-5.3% ועמדו על 2.33 מיליארד שקל ● התזרים החופשי של הקבוצה נחתך ב-74.9% ל-122 מיליון שקל
  
 
קומסי קומסה/ צילום:אוהד רומנו
שוב: "קומסי קומסה" של yes לא יורדת מראש דירוג הפרסומות
גיאוקרטוגרפיה: נתוני האהדה לפרסומת של yes ממשיכים לטפס, למרות שהקמפיין נמצא תקופה לא מבוטלת באוויר ● הפרסומת לטריווגו, שהופקה באופן עצמאי, היא המושקעת ביותר השבוע עם 1.07 מיליון שקל
  
 
קמפיין סלקום / צילום מסך
הפרסומת הכי מושקעת השבוע: האקסטרות של משיח
גיאוקרטוגרפיה: היקף ההשקעה בפרסומת של סלקום TV נאמד ב-762 אלף שקל ● "קומסי קומסה" של yes ממשיכה להוביל את דירוג הזכורות והאהובות - ובפער גדול מהשאר
  
 
לוגו יס YES
תם סכסוך yes ו-RGE: הודיעו על הארכת הסכם לשידור ספורט 5
ההסכם כולל הוספת כל ערוצי הספורט של RGE לשידורי הטלוויזיה של Sting TV ● כמו כן, הושגו הבנות בנוגע לסדרות ערוץ הילדים של RGE שהופקו עבור yes
  
 
קמפיין יס / צילום: אוהד רומנו
גם השבוע: "קומסי קומסה" של yes - הקמפיין הכי זכור ואהוב
גיאוקרטוגרפיה: למרות שהפרסומת לסלקום עם אודי כגן אהובה יותר, הפרסומת לפרטנר עם נטע ברזילי הצליחה להכפיל את שיעורי האהדה אליה
  
 
נטפליקס  / צילום: Shutterstock  א.ס.א.פ קרייטיב
yes והוט נכנסות לקרב בלימה נגד נטפליקס והמתחרות החדשות
הדוחות הכספיים של ענקיות התקשורת בארה”ב מספקים הוכחה נוספת לכך שיותר צופים מעדיפים את הטלוויזיה האינטרנטית החדישה והזולה על פני הטלוויזיה המסורתית, וגם בישראל המגמה דומה ● כעת החברות הוותיקות משיבות מלחמה עם הורדת מחירים ושירותים אינטרנטיים משלהן
  
 
הפרסומת של סלקום / צילום מסך
הפרסומות הזכורות והאהובות: אודי כגן מנצח את נטע ברזילי
קמפיין סלקום עם אודי כגן ממשיך להניב תוצאות יפות - ומנגד קמפיין פרטנר עם נטע ברזילי, בו הושקעו כמיליון שקל בשבוע האחרון, מצליח פחות במדד הזכורות והאהודות ● קמפיין yes, "קומסקי קומסה", ממשיך להשקיף מגבוה על כולם
  
 
שלמה רודב / צילום: תמר מצפי
האם דירקטוריון בזק בניגוד עניינים בחברות-הבנות?
עפ"י רישיון, בזק רק ליו"ר החברה מותר להיות דירקטור גם בחברות-בנות ● אלא שבניגוד לרישיון ולהפרדה המבנית החלה על החברה, וללא היתר, פועל דירקטוריון בזק כבר שנים בתוך ניגודי עניינים מובנים שמשרד התקשורת לא דאג להסדיר
  
 
סטפן / צילום מסך
זכורות ואהובות: הפרסומת ל-yes שברה את השיא של השיאנים
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת בכיכובם של סטפן ואמילי הייתה האהובה והזכורה ביותר השבוע ● ספרינג הוא הקמפיין המושקע ביותר עם 1.3 מיליון שקל
  
 
לוגו יס YES
האם תקציב הפרסום של yes בדרך לאדלר-חומסקי?
שלא לייחוס, בכירים בקבוצה מספרים כי הנושא נשקל ונבדק ● מנגד, במקאן ת"א, המטפל כיום בתקציב הפרסום של yes, לא מתכוונים לוותר עליו בלי להילחם ● אדלר-חומסקי מטפל כבר בתקציבי הפרסום של בזק, בזק בינלאומי ופלאפון
  
 
טלוויזיה חכמה / צילום: Shutterstock
הטלוויזיה האינטרנטית של בזק בדרך לסמסונג ו-LG
סטינג טי וי, שירות הטלוויזיה האינטרנטית של yes, יוטמע בטלוויזיות חכמות של סמסונג ו-LG
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 1157 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 73