קסטרו נערכת לתחרות מול H&M - שכרה 400 מ"ר בקניון בעפולה

תשלם 120 שקל למ"ר ■ תפעיל בחנות זו את פעילות חנות הנשים וחנות הגברים יחדיו

רשת האופנה קסטרו, שהחלה לאחרונה במהלך של איחוד שטחי חנויות הנשים והגברים שלה, שכרה שטח של 400 מ"ר בקניון העמקים בעפולה תמורת דמי שכירות של 120 שקל למ"ר. בחנות זו תפעיל הרשת את פעילות חנות הנשים וחנות הגברים יחדיו.

קניון העמקים בעפולה, שבבעלות חברת הורן את ליבוביץ', מנוהל על-ידי חברת פתרונות - ניהול מניב, בניהולו של שמוליק בן-חיים. החברה עוסקת בייזום, ניהול וקידום פרויקטים בשוק הנדל"ן, היא חברה אחות של חברת הייעוץ הכלכלי צ'מנסקי-בן שחר.

קניון העמקים בעפולה

קסטרו, שבשליטת אתי וגבי רוטר, חתמה על חוזה שכירות לתקופה של 5 שנים עם אופציה לחמש שנים נוספות. בשוק האופנה דובר בשבוע שעבר על כך שקסטרו ביקשה מהנהלות הקניונים השונים בארץ לאחד את שטחי חנויותיה, ככל הנראה במסגרת היערכותה להגעת רשת האופנה השוודית H&M לארץ.

עד כה עמד שטחיהן הממוצע של חנויות קסטרו על 250 מ"ר, בעוד שטחה של חנות H&M ממוצעת הוא 1,000 עד 2,000 מ"ר. המנכ"ל המשותף של קסטרו, גבי רוטר, ציין בשבוע שעבר שמטרת הרשת היא להגיע לחנויות בשטח של כ-400 מ"ר, ואישר כי סיבת המהלך היא ההיערכות לכניסת H&M.

קניון העמקים, הממוקם ברחוב יהושע חנקין באזור התעשייה בעפולה, נמצא מאז סוף 2008 בהליך של בינוי ועיצוב מחדש, בהשקעה של 10 מיליון שקל. על עיצוב שידרוג הקניון בן ה-11 אלף מ"ר אחראי האדריכל ערן מבל. עד כה שופצה קומה אחת בקניון, כשעד סוף מארס 2010 צפויות עבודות השיפוץ בכלל הקניון להסתיים.