חזית מול ערוץ 10? התוכנית "שש עם" מרעננת את הפורמט

חדשות ערוץ 2 החליטה לרענן את התוכנית בהנחיית עודד בן-עמי בעקבות הארכת תוכניתו של רפי רשף בערוץ 10 לשעה וחצי, ורגע לפני העלאת הסדרה "נשות הטייסים"

חברת חדשות ערוץ 2 מתכננת שינויים בפורמט התוכנית "שש עם". השינוי מתוכנן לאור החידושים בלוח השידורים של ערוץ 10, הכוללים את הארכת תוכניתו של רפי רשף המתחילה בשעה 17:00 עד לשעה 18:30.

במקביל ממשיכים בערוץ 10 בתכתובות מול הרשות השנייה באשר לשעת השידור של הדרמה היומית "נשות הטייסים".

ל"גלובס" נודע כי בחדשות ערוץ 2 נערכו ישיבות סביב הכוונה לרענן את הפורמט המצליח בהנחייתו של עודד בן-עמי הנמשכת עד 18:50. בין היתר נבדקות אפשרויות לשבץ בתוכנית פינות חדשות שיביאו אלמנטים ותכנים חדשים לתוכנית, כמו גם תוספות עיצוביות חדשות. בתוכנית ישולבו גם דעות אישיות.

עם זאת, תוכניתו של רפי רשף בערוץ 10 נחשבת למאיימת, כאשר היא גוברת לא אחת על "מהדורה ראשונה" של חברת חדשות ערוץ 2 המשודרת בשעת השידור הנוכחית שלו.

לפי שעה, ברשות השנייה ממשיכים להקשות על ערוץ 10 סביב סוגיית "נשות הטייסים". הערוץ פנה בבקשה לרשות השנייה שתכיר בדרמה היומית החדשה, שאמורה לעלות ביום ראשון, כסוגה עילית. על מנת שתוכנית תוגדר כסוגה עילית, עליה לעמוד בערך הפקתי גבוה ולהיות משודרת בפריים-טיים, כלומר החל משעה 19:00 בערב.

ערוץ 10 שיבץ את הסדרה בשעה 18:30, ונאלץ בשל כך לדחות את שידור התוכנית "לונדון את קירשנבאום".

מחברת החדשות של ערוץ 2 נמסר כי "כמדי תקופה אנחנו מרעננים את התוכניות שלנו, ואין ספק שהתוכנית 'שש עם עודד בן-עמי' תמשיך להיות תוכנית האקטואליה המובילה".

מהרשות השנייה ומערוץ 10 אישרו כי הנושא עדיין בבדיקה.